Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FINALIZARE CLADIRE MULTIFUNCTIONALA P+M


Detaliu pentru invitatia numarul 346845
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VOLOVAT
Numar invitatie: 346845/17.05.2013
Denumire contract: FINALIZARE CLADIRE MULTIFUNCTIONALA P+M
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VOLOVATCod fiscal: 4441239, Adresa: VOLOVAT 1334, Volovat, Telefon: +40 230419504, Fax: +40 230419504
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FINALIZARE CLADIRE MULTIFUNCTIONALA P+M
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finalizare cladire multifunctionala in valoare totala supusa achizitiei de 312 173, 86 lei, fara TVA din care: Cap.4.1 Constructii si instalatii: - 312 173, 86 lei
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 173.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 6200 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 23) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Contul COMUNEI VOLOVAT este RO10 TREZ 5955 006X XX00 1691, deschis la Trezoreria municipiului Radauti, cod fiscal 4441239. In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor canefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 3121, 7 lei in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 10% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante- Comuna VOLOVAT. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea -Formular 5; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ?Formularul 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c1) si d); Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice. Cazierul fiscal al societatii. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazulpersoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesteaa trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local in confomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in traducere autorizata si legalizata in limba romana); Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Formularul;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ?Formularul 8; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) trebuie sa completeze ? Formularul 7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Vicol Ioan-PRIMR, Coca Doru-VICEPRIMAR, Carbune Tatiana-SECRETAR, Avram Lacraimioara Elena-CONTABIL, Covaliu Tincuta Cornelia-Responsabil AP, Fedorciuc Sorin Adrian-Responsabil tehnic, Bizgan Nistor-Consilier local, Boloca Constantin-Consilier local, Buliga Vasile-Consilier local, Diaconescu Viorel Gheorghe-Consilier local, Dorobantu Mitica-Consilier local, Halip Gheorghe-Consilier local, Halip Ioan-Consilier local, Halip Vasile-Consilier local, Hij Costica-Consilier local, Hij Dorin-Consilier local, Hij Dragos-Consilier local, Hij Vasile-Consilier local, Nistor Ioan-Consilier local, Vicol Gheorghe-Consilier local.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. -Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 600.000 lei.Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare 155.000 lei, pentru o perioada impusa de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare de natura, complexitatea si valoarea celor prevazute in caietului de sarcini (310.000 lei fara TVA) pentru care va completa fisa de experienta similara.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: copii dupa parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari sau procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala sau recomandari prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pt cele mai importante lucrari., Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus minim urmatorul personal responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari: -sef de santier, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in domeniul constructii civile;
- responsabil tehnic cu executia (rte), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructii civile, conform ordinului 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare; - responsabil controlul calitatii, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV semnat in original;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), semnat in original;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestate vizate la zi incopie conform cu originalul. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unuiSistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer