Achizitie publica - Finalizare extindere scoala cu clasele I-VIII Zelk Zoltan Valea lui Mihai, judetul Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 347021
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347021/21.05.2013
Denumire contract: Finalizare extindere scoala cu clasele I-VIII Zelk Zoltan Valea lui Mihai, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala cu clasele I-VIII Zelk ZoltanCod fiscal: 7830583, Adresa: str. Ady Endre nr.6, Valea lui Mihai, Telefon: 0259355085, Fax: 0259355085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ady Endre nr.6, Valea lui Mihai, Romania, cod postal: 415700, telefon: +40 259355085, fax: +40 259355085, persoana de contact: Gabriela Purcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ady Endre nr.6, Valea lui Mihai, Jud. Bihor, Romania, cod postal: 415700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Finalizare extindere scoala cu clasele I-VIII Zelk Zoltan Valea lui Mihai, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrariexecutie de lucrari pentru obiectivul ?Finalizare extindere scoala cu clasele I-VIII Zelk Zoltan Valea lui Mihai, judetul Bihor ?
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 261.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 3000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO53TREZ0825004XXX001589, deschis la Trezoreria Marghita CIF AC: 7830583. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschidereaofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 278 ind.1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 1842 lei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor PubliceModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediulModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 17, in original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Csengeri Csongor ? Director Lutas Mariana- contabil sef, Veber Csaba- admninistrator, Purcel Gabriela- contabil, Varga Robert- director adjunct.Ofertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. (formularul 5) Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificat constatator in original sau inin copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 368.400 lei. Se vor lua in calcul ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si fin. invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) si va trebuii sa prezinte totodata, Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 69 ind. 1, din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1 si nr.3 , insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate). Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Decl.priv.lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de exec, benef, autoritati contractante sau clienti privati, insotita de maxim3 contr.de exec. lucrari similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 184.200 lei fara TVA.Cerintele sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmat.doc: lista cuprinzand lucrarile similare, in original;copiide pe partile relevante ale contractelor similare, cu acteleaditionale si anexele acestora, daca e cazul;copie cf. cu originalul a p-v de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza contr. care dovedeste experienta similara;recomandare din partea beneficiarului., Cerinta nr. 2Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitateLista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, cel putin o persoana; Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: CV; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent);copia conform cu originalul a diplomei de studii;copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate;copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului, ,Inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: curriculum vitae; copia conform cu originalul a diplomei de studiisi a actelor care dovedesc atestarea acestuia in domeniile protectia muncii si PSI, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent), ,Inginer sef santier, cel putin 1 persoana. Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: curriculum vitae; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent); copia conform cu originalul a diplomei de studii, Responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana. Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: curriculum vitae; copia conform cu originalul a diplomei de studii; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent)., In cazul in care unele dintre persoanele cheie nominalizate pentru indeplinirea contractului de lucrari nu sunt angajati ai ofertantului, acesta va putea prezenta cu acestia un contract de colaborare daca sunt infiintati ca PFA. In cazul in care acestia sunt angajati cu contract la o alta societate, vor putea fi nominalizati ca persoane cheie pentru indeplinirea contractului, dar societatea respectiva va fi nominalizata ca subcontractant. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitateaSe va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.8, ca si personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii contractului in speta, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei.In cazul in care operatorul ec. nu detine in proprietate dotarile solicitate, pe langa contractul de inchiriere, ofertantul va putea depune un angajament care va face dovada punerii la dispozitie., Inf. Priv.angajamentul ferm. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conf. cu preved. art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180 precum si art. 181, lit.a), c1) si d)si va trebuii sa prezinte totodata, decl. privind neincadrarea in preved. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, prezentandu-se in acest sens Form. nr.1 si nr.3, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate). Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 11din HG 925/2006.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Informatii privind subcontractarea partea 1Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului., Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract.In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partea lor d e implicare in contractt, daca sunt prezentate.In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001 ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei in conditiile art. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniul lucrarilor supuse achizitiei., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertei. Existenta certificatului ISO 14001demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilor necesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =Pret min.impartit la Pret(n)x 80, Unde, P(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)-pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajulNota: Pretul ofertei se va compune din insumarea resurselor totale necesare punerii in functiune a obiectivului.
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul (20 puncte) pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor? se acorda astfel: Pentru oferta care prevede cel mai scurt termen de executie a lucrarilor T(min) se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte); Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: T(n) =T(min) impartit laT (n) x 20 puncteUnde, T(min)- punctajul ofertei (max ? 20 pct) aferent ofertei cu cel mai scurt termen de executie;T(n)- punctajul ofertei n;Nota: Termenul de executie se va exprima in luni.Ofertele care prevad un termen de executie mai mic de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care prevad un termen de executie mai mare de 12 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 09:08