Achizitie publica - Finalizarea construirii SEDIULUI ADMINISTRATIV SI EXPOZITIONAL MUZEUL SATULUI BANATEAN(Rest de executat ) in Municipiul Timisoara, Aleea Avram Imbroane, nr. 1, judetul Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 321973
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321973/14.03.2012
Denumire contract: Finalizarea construirii SEDIULUI ADMINISTRATIV SI EXPOZITIONAL MUZEUL SATULUI BANATEAN(Rest de executat ) in Municipiul Timisoara, Aleea Avram Imbroane, nr. 1, judetul Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL SATULUI BANATEANCod fiscal: 12546597, Adresa: Aleea CFR NR. 1, Timisoara, Telefon: 0256225588, Fax: 0256289991
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Avram Imbroane, nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300136, telefon: +40 256225588, fax: +40 256289991, persoana de contact: Claudiu ILAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante (punctul I.1.2/)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Finalizarea construirii SEDIULUI ADMINISTRATIV SI EXPOZITIONAL MUZEUL SATULUI BANATEAN(Rest de executat ) in Municipiul Timisoara, Aleea Avram Imbroane, nr. 1, judetul Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finalizarea construirii SEDIULUI ADMINISTRATIV SI EXPOZITIONAL MUZEUL SATULUI BANATEAN(Rest de executat ) in Municipiul Timisoara, Aleea Avram Imbroane, nr. 1, judetul Timis
II.1.6) CPV: 45212313-3 - Lucrari de constructii de muzee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 700, 071.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului, fara TVA, adica: 194.001 de lei sau echivalent in euro(echivalentul sumei in lei la cursul BNR din data de 07.12.2011, 1 Euro = 4, 3505lei).In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 8.530 lei, reprezentand 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depasteste 4.200.001 lei conform art. 2781, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din pretul contr.fara TVA cf.art.89 alin.2 din HG925/2006, pt.per.de exec.si ptr. per. de Gar. de Buna Exec.Se constituie prin: a) un instr. de garant. emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. care devine anexa la contr.Gar.trebuie sa fie irevoc. Instr. de gar. trebuie sa prevada ca plata gar. se va exec. necondit., resp.la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv.la culpa persoanei saub) retineri succ. din sumele dator.pentru fact.part., intr-un cont de dispon.distinct desch. la Trez.Statului si pus la disp. aut.contr. Suma init. care se depune de catre Antrepr.in contul de disp. astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contr.In sit.in care ofert.este decl.IMM, in conf. cu Lg.346/2004, gar.de buna exec.este 5% din val.excl.TVA.Gar.de buna exec.este de minim 24 de luni.Gar.de buna exec.se constit.in perioada de valab. a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contr. de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cu privire la vizitarea amplasamentului, in cazul in care vor fi solicitate clarificari iar autoritatea contractanta formuleaza raspunsul in cadrul acestui eveniment, pentru respectarea principiului transparentei, acestea vor fi postate pe SEAP atasat invitatiei de participare, toate solicitarile de clarificari formulate si raspunsurile aferente.Declaratiilede vizitare a aplasamentului in mod independent se vor inregistra la autoritatea contractanta in ziua in care are loc vizita pe teren.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A anexat.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la punctul anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute in Formularul A, acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani si are dreptul de a exclude orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca: - in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, sau- in ultimii 3 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, in conformitate cu prevederile art. 180 si respectiv, art. 181 lit. c¹ si d) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind eligibilitatea: Formular B anexat, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B1anexat se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C anexat;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C 2 anexat. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Managerul autoritatii contractante, presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, membrii comisiei de evaluare precum si expertii cooptati. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BOTOCA Sorin-Presedinte, BERECICI Mioara-Membru, HADIJI Maria-Membru, TAUTU Lavinia-expert cooptat, SUBA Dana-Expert cooptat. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul local;Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul de stat;Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc care a depus o copie a Certificatului constatator, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantulcontabil la 31/12/2010;, Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)Se solicita ca valoarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani specificati mai sus trebuie sa fie de minim 19.400.000 lei, fara TVA, respectiv 4.459.257, 55 euro, fara TVA.Pentru prezentarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, echivalenta lei-euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul EUR/RON2008 3, 33732009 3, 68272010 4, 2373., Nota:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara: , Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: , Experienta similara: Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani, a unui contract de executie lucraride constructii noi a unor cladiri a carui valoaresa fie egala sau mai mare ca 9.700.071, 050 lei, fara TVA., Resurse tehnice: Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: - 1 automacara;
- 1 macara turn;
- 1 autobetoniera;
- 1 statie de betoane;
- 2 autobasculante;
- 2 excavatoare;
- 1 compactor;
- 1 autopompa de beton;
- 1 vibrator pentru betoane;
- 1 laborator autorizat grad 2., Nota: , Ofertantul trebuie sa dispuna de res. umane: a) Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii Civile Industriale si Agricole, cu diploma de inginer/licenta), cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar.b) Responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL(MDRT), cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar.c) Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de specialisti si experti atestati, conform prevederilor art.24 aliniatul 2 din Legea 422/2001, modificata prin OUG 43/2010.d) Responsabil tehnic cu calitatea -cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar.e) Inginer electrician atestat gradul III A si B.f) Inginer instalatii.g) Coordonator SSM-atestat conform legii., Nota: , Nota: , Nota: Certificat ISO 9001, Certificat ISO-14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunerea financiara P=Pret minim/Pret ofertat )x60 de puncte
Durata de executie(lucrari)
40
Descriere: Ptr.cea mai scurta per.de exec.a lucr. care sa asig. niv.calit., tehn.si functional al ofertei, dar nu mai mica decat per. minimala impusa de catre aut.contract.(resp.6 luni), se acorda pct. max.alocat acestui factor resp.40 de puncte; Ptr.o per.cuprinsa intre min.si max.indicat de aut.contr.(min.6 luni, max.12 luni) punctajul se acorda astfel De1=De minima/De(n)x40;unde: De1=punctajul ofertei pentru fact. de eval.Durata de exec.;De minima=Durata de exec.cea mai mica ofertata;De(n)=Durata de exec. de op.econ.pentru care se calc. pct.Durata min.realista sub care oferta nu va fi punct.suplim. este de 6 luni. Dur. de exec. max.accept.(peste care oferta nu va fi punct.suplim.) este de 12 luni. Mentionam ca durata de executie maxima acceptata, peste care oferta este considerata neconforma este de 12 luni, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. b) din HG nr. 925/2006, deoarece contine propun. ref.la clauz.contr.care sunt in mod evid.dezav. ptr.aut.cont.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:41