Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Finalizarea executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii ? Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Baile Herculane, str. Pecinisca nr. 30, judetul Caras Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 352622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Numar invitatie: 352622/14.08.2013
Denumire contract: Finalizarea executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii ? Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Baile Herculane, str. Pecinisca nr. 30, judetul Caras Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE INVESTITIICod fiscal: R14273221, Adresa: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, Fax: +40 0213167381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050122, telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, fax: +40 0213167381
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050122, telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, fax: +40 0213167381
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Finalizarea executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii ? Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Baile Herculane, str. Pecinisca nr. 30, judetul Caras Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie finalizarea executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii ?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Baile Herculane, str. Pecinisca nr. 30, judetul Caras Severin?. Valoarea estimata a contractului, fara TVA este de 237.434 lei, din care: 237.434 lei ? cheltuieli pentru investitia de baza, 0, 00 lei ? organizare de santier si0, 00 lei ? cheltuieli diverse si neprevazute, asa cum reiese din devizul general intocmit de proiectant.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 434 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part.: 4.748 lei sau echivalent in euro, la cursulBNR de 1 euro = 4, 3886 lei, din data de 26.07.2013.Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de primire a of. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta GP in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a GP.: scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului M sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul CNI nr. RO23 BTRL 0480 1202 8462 0904 - Banca Transilvania, Ag. Chibrit. Ordinul de plata trebuie sa contina proced. de achizitie pub., amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In sit. in care oferta este prez. de o asociatie formata din mai multi agenti ec., Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pt. Liderul asociatiei. In orice sit. dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica se obliga sa constituie Garantia de Buna Executie a Contractului in cuantum de 10% din valoarea ofertata, exclusiv TVA, pentru perioada de executie si pentru perioada de Garantie de Buna Executie.Garantia de Buna Executie se constituie prin: a)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a¹) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b¹) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, sau b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia Achizitorului.Suma initiala care se va depune de catre Antreprenor in contul de disponibil distinct, astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In situatia in care ofertantul este declarat IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie este de 5% din valoarea ofertata, exclusiv TVA si se constituie in conditiile enuntate la aliniatul anterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34 / 2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A anexat.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la punctul anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute in Formularul A, acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate / documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate / documente.Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular B anexat, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Declaratia privind eligibilitatea va fi insotita de cazierul fiscal al ofertantului si cazierul judiciar al conducatorului ofertantului.Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B1anexat se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C anexatCerinta obligatorie 4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C2 anexatSe precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Dan Nicolae Buscu - Director General; Cosmin Liviu Nicola ? Consilier Director General; Culita Bancu ? Consilier Director General; Manuela Patrascoiu ? Director Economic; Ioan Simonca ? Director Tehnic; Roxana Negoita - Sef Serviciu Relatii Juridice si Contencios; Adriana Margareta Luchian - Sef Serviciu Promovare si Dezvoltare Regionala; Daniela Orodel ? Sef Serviciu Investitii, Contracte si CFP; Adriana Mihaela Marcu ? Sef Serviciu Achizitii.Cerinta obligatorie 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular C3 anexatSe precizeaza ca le este interzis ofertantilor urmatoarele: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta obligatorie 6: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Cerinta obligatorie 7: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantilor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, informatiile prezentate sunt reale / actuale la data limita de depunere a ofertei.Inscrisurile probatorii vor preciza cel putin urmatoarele date probatorii: a)Denumirea operatorului economic si datele de identificare (adresa, telefon, fax, adresa e-mail, - la sediul social, inclusiv sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, etc)b)Codul de inregistrare la registrul comertului (organismul omolog din tara de rezidenta)c)Structura actionariatuluid)Domeniul principal si secundar de activitatee)Declaratie pe proprie raspundere privind situatia societatii la data depunerii ofertei (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendarea temporara a activitatii)Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (in special in cazul in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul).Bilanturile prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilantul contabil.In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptarii acestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludente., Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile : Fisa de informatii generale: Formularul D anexat. Se precizeaza ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim474.868, 00lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Fisa de informatii generale.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei, se va folosi cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati., Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii pentru accidente de munca si boli profesionale pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa, ca , daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2002 republicata si HG nr. 225/2013.Mod de indeplinire: Formular N completat. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale., Cerinte privind capacitatea economica si financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Fise de informatii privind experienta similara - Formularul E anexat; se va prezenta o fisa pentru executant, in care vor fi incluse si lucrarile solicitate la Cerinta obligatorie 2, in care se vor completa obligatoriu, detaliat toate cele 9 puncte prevazute in formular. Fisa de informatii privind experienta similara care se va prezenta, va fi insotita de documentele solicitate la Cerinta obligatorie 3., Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular F anexat); in lista vor fi prezentate, pe langa lucrarea mentionata la Cerinta obligatorie 1 si alte lucrari pe care le-a realizat ofertantul., Cerinta obligatorie 3: Experienta similara.Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie lucrari similare dus la bun sfarsit, a carui valoaresa fie de minim237.434, 00 lei, fara TVA.Pentru lucrarea similara precizata mai sus, ofertantul va depune in copie ?conform cu originalul? urmatoarele documente: -Certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precumsi daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Pentru calculul valorilor exprimate in alta moneda decat lei, se va folosi cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara afost executatin asociere, se va preciza valoarea ce va fi luata in calcul, in concordanta cu procentul valoric rezultat din asociere.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executatde ofertant in calitate de subcontractant, valoarea care se va lua in considerare va fi cea rezultata din contractul dintre contractantul general si subcontractant., Cerinta obligatorie 4: Resursetehnice: Se va prezenta FormularulG anexat privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare de verificare si incercari, baze de productie de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari .Ofertantul va prezenta orice document care atesta detinerea (dotare proprie / inchiriere, sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor implicate in realizarea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul., Cerinta obligatorie 5: Resurse umane.Se vor prezenta: -informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant - Formularul H;
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul H¹;Pentru executia lucrarilor este strict necesara asigurarea urmatorului personal: ? Sef de santier.? Inginer / subinginer ? specializarea constructii civile, industriale si agricole;? Responsabil tehnic cu executia atestat, in conformitate cu prevederile legale, Legea nr. 10 / 1995, in domeniul lucrarilor supuse procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica. Responsabilul tehnic cu executia va trebui sa prezinte copie de pe documentul care atesta calitatea de RTE, conform art. 22 b) din Instructiuni nr. 1 / 2013 ale Presedintelui ANRMAP.? Responsabil tehnic cu calitatea (CQ) pentru constructii civile si industriale, desemnat de catre conducerea ofertantului sa efectueze verificarea tehnica de calitate a executiei lucrarilor. Se va anexa decizia de desemnare a conducerii ofertantului emisa in acest sens.? Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa fie angajat permanent sau cu contract colaborare al ofertantului, lucru care trebuie dovedit pe baza unui acord preliminar incheiat in acest sens intre ofertant si specialistul respectiv. Se va permite si prezentarea de angajamente / acorduri de participare.Personalul de conducere, precum si persoanele responsabile pentru executia lucrarilor vor prezenta CV-ul completat, cu exceptia RTE, conform Formular P, insotit de copii de pe atestarile profesionale care dovedesc calificarile dobandite de fiecare din membrii echipei de executie, inclusiv o declaratie de disponibilitate si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic (Formularul H2).Calitatea de responsabil tehnic cu executia si controlor tehnic de calitate se va demonstra prin prezentarea atestatului, respectiv a deciziei conducerii ofertantului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele H si H1, conditia fiind indeplinita prin cumul., Cerinte privind indeplinirea capacitatii tehnice si/ sau profesionale Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, sau echivalent, fie prin prezentarea certificatului de calitate, fie prin prezentarea oricaror alte documente care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul executiei lucrarilor. Precizam ca se considera indeplinita cerinta mai sus mentionata daca se va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau echivalent, fie prin prezentarea certificatului de protectie a mediului, fie prin prezentarea oricaror alte documente care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Precizam ca se considera indeplinita cerinta mai sus mentionata daca se va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul ofertei
Durata de executie a investitiei
10
Descriere: Durata de executie a investitiei
?Perioada de garantie a lucrarilor executate?
30
Descriere: ?Perioada de garantie a lucrarilor executate?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer