Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FIRE DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC TRATAT ANTIBACTERIAN


Detaliu pentru invitatia numarul 353616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 353616/11.09.2013
Denumire contract: FIRE DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC TRATAT ANTIBACTERIAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FIRE DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC TRATAT ANTIBACTERIAN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare FIR DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC TRATAT ANTIBACTERIAN
II.1.6) CPV: 33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 703.06 - 326, 810.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia in valoarea de 7497 RON.Perioada de val. a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei.Ofertantii care depun oferte vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, scadenta pana la data limita de depunere a ofertelor, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Garantia de participare va fi trimisa si in original de catre toti operatorii economici care depun oferta la adresa mentionata mai jos. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, de , Luni ?Joi intre orele 7, 30-15, 30, Vineri intre orele 7, 30-13, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ? FIR DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC TRATAT ANTIBACTERIAN? impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatia de participare. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara-In numerar, prin depunere la casieria spitalului-prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Cursul leu/valuta care trebuie avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este : -curs B.N.R la data publicarii Invitatiei de participare. De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec. Pintea Sorina-ManagerEc. Checiches Marcela ? director finaciar contabilAs.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef TraumatologieAs.Pr. Sabou Onorel-As. Sef UrologieAs.Pr. Prelucan Florina-As. Sef UPUAs.Pr. Isai Felicia-As. Sef ChirurgieAs.Pr. Ofrim Reghina -As. Sef ATIAs.Pr. Teglas Maria -As. Sef GinecologieAs.Pr. Sabau Gyongy -As. Coordonator Bloc operatorEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Sef Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din anexa formulare sectiunea 3Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr. 2Certificatul Constatatoremis de Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului, informatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostre: 2 bucati din fiecare fir/ lot ofertatMostrele nu se vor factura ele ramanand la unitatea contractanta, mostrele prezentate de ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate deofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Cerinta nr.2Se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer