Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Fitinguri din PEHD pentru apa


Detaliu pentru invitatia numarul 346100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA NOVA PLOIESTI SRL
Numar invitatie: 346100/29.04.2013
Denumire contract: Fitinguri din PEHD pentru apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA PLOIESTI SRLCod fiscal: RO13102711, Adresa: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Telefon: 0244407657, Fax: 0244407681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Romania, cod postal: 100330, telefon: +40 244407657, fax: +40 244407681, persoana de contact: OLIVIA TAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, str. Bobalna, nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Fitinguri din PEHD pentru apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Fitinguri din PEHD pentru sudura cap la cap si fitinguri din PEHD electrosudabile
II.1.6) CPV: 44167300-1 - Cotituri, profile T si accesorii de tevarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 000 - 250, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei pentru lotul 1 si 1500 lei pentru lotul 2. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art.86 din HG 925/2006. In formularul nr.10 din sectiunea III este un model de Scrisoare de garantie de participare. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul in care sunt indeplinite prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 este de 1504 lei pentru lotul 1 si 1000 lei pentru lotul 2. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2;
- Declaratie priv.neincadrarea in situatiile prev.la art. 181/OUG 34/2006, conform formular 3;
- Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formular 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34, conform formular 5;Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1)si d) de la art.181/OUG34/2006- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34, conform formular 5;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu?Director General, Constanta Grigore-Director Economic, Alina Mihalache-Director Tehnic, Nicolae Cernat-Director Comercial, Vasile Mierloiu-Manager Tehnologia Informatiilor si Telecomunicatii, Bogdan Trimbitasu-Director Tehnic Adjunct, Miruna Moise-Sef Oficiu Juridic, Dumitru Sandru-Sef Sectie Productie Apa Potabila si Epurare Apa Uzata, Jeni Cila-Sef Serviciu Contoare, Bentima Avram-Sef Serviciu Facturare Incasare, Costin Guruva-Sef Serviciu Parc Auto, Olivia Tar-Sef Serviciu Aprovizionare Desfacere, Amalia Negru-Expert Achizitii Publice Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cuoriginalul''.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea ''conform cu originalul''.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 6 -''Informatii generale''.Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Vor fi lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si: - formularul 11-''Angajament Tert sustinator financiar''.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 166700 lei pentru lotul 1 si 157000 lei pentru lotul 2 sau echivalentul in euro, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta formularul 7-''Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani''care trebuie sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.Cerinta minima: minim 1 contract de furnizare produse similare a carui valoare sa fie de minim 83000 lei pentru lotul 1 si 78500lei pentru lotul 2. Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta si formularul 12-''Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala''., Ofertantii trebuie sa puna la dispozitia achizitorului, la data depunerii ofertei, urmatoarele mostre: - lotul 1, 1 buc teu egal De 110 mm, ambalat si marcat conform cap.4 din caietul de sarcini- lotul 2, 1 buc teu electrosudabil cu colier De 110 /32mm, ambalat si marcat conform cap.4 din caietul de sarciniMostrele trebuie sa demonstreze ca produsele ofertate corespund solicitarilor din caietul de sarcini.Mostrele vor fi insotite de declaratii de calitate si conformitate. Copie de pe Certificatul ISO 9001 al ofertantului. In cazul in care ofertantul este in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer