Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Fitinguri otel carbon


Detaliu pentru invitatia numarul 345220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 345220/13.04.2013
Denumire contract: Fitinguri otel carbon
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802152, fax: +40 241236006, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Pavilion 0
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Pavilion 0, telefon: +40 241802152, fax: +40 241236006, persoana de contact: Elena Ontelus
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Fitinguri otel carbon
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Fitinguri otel carbon
II.1.6) CPV: 44164310-3 - Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 600 Lei sau echivalent in valuta, la cursul de schimb comunicat de BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere oferteiar valabilitate cel putin egala cu valabilitatea ofertei, respectiv de minimum 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor indicata in Invitatia de participare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea AC, de preferat emisa de catre o banca din Romania, Formular III.1.1.a, in original;
- OP in contul AC RO94RNCB0072049718520001, deschis la BCR sect.1 Bucuresti, vizat de banca ofertantului, in copie;
-orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurari - prezentat in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OG27/2006 si L346/2004, au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50% Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Declaratia de IMM Formularele III.1.1.a).1 รท III.1.1.a).6, dupa caz.Note: 1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conformitate cu prevederile art. Art. 87. (1) si (2) din HG 925/2006 cu modificari si completari.2. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se poate constitui prin scrisoare de garantie de buna executie (Formular III.1.1.b), de preferat emisa de catre o banca din Romania sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinireSe completeaza in original Declaratia pe propria raspundere -Formularul III.2.1.a).Autoritatea contractanta exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice operator economic, care nu indeplineste cerintele, conform mentiunilor din Formularul III.2.1.a)b) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Modalitatea de indeplinireSe completeaza in original Declaratia pe propria raspundere - Formularul III.2.1.bAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice operator economic, care nu indeplineste cerintele, conform mentiunilor dinFormularul III.2.1.b.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta a ofertantului / Ofertantilor asociati- Conform OrdinANRMAP 314/2010 Modalitatea de indeplinireSe completeaza in original Declaratia pe propria raspundere Formularul III.2.1.c) de catre Ofertant si dupa caz: de catre Ofertanti asociati.d) Declaratie a Operatorului economic privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006, Conform OrdinANRMAP 509/2011 Modalitatea de indeplinireSe completeaza in original Declaratia pe propria raspundere - Formularul III.2.1.d), de catre Ofertant, si dupa caz: de catre Ofertantul asociat, de catre Subcontractant, Tert sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ionel Bucur? Director CNE, Marian Serban ? Inlocuitor Director CNEMadalina Olteanu ? Director Economic CNE, Veronica Petrisoaia ? Inlocuitor Director EconomicHoratiu Ionescu ? Ing.Sef.D.A.C.MFlorin Georgescu ? Inlocuitor Ing.Sef D.A.C.MViorica Lojnita ? Sef Serv.AchizitiiDorina Gherlan ? Inlocuitor Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Dorina Gherlan, Cornelia Daniela Iconaru, Georgeta Ionescu, Elena Ontelus.Ofertantul/Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator, care se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006 este exclus din procedura de atribuire. Cerinta nr.1a) pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC);b) pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident;din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al operatorului economic furnizor de produse sunt cuprinse cel putin una din activitatile de: productie/comercializare/distributie a produselor solicitate sau a produselor similare celor care fac obiectului achizitiei Modalitatea de indeplinirePentru a fi luat in considerare Certificatul constatator // Documentele doveditoare trebuie sa se prezinte: - in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a Ofertantului asociat, - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte commune.- informatiile cuprinse in certificatul trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- Documente edificatoare emise intr-o limba straina, vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: NMC-07 clasa de calitate 4 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta, Autorizatie de punere pe piata / de comercializare emisa de fabricant pe numele furnizorului, cand fabricantul nu este si furnizor al produselor si care sa probeze calitatea sa de reprezentant /distribuitor, etc ? (conform Legii nr. 111/1996)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer