Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FORAJ CERCETARE HIDROGEOLOGICA SI ALIMENTARE CU APA (350 m) IN COMUNA SUHAIA, JUDETUL TELEORMAN


Detaliu pentru invitatia numarul 332425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)
Numar invitatie: 332425/25.07.2012
Denumire contract: FORAJ CERCETARE HIDROGEOLOGICA SI ALIMENTARE CU APA (350 m) IN COMUNA SUHAIA, JUDETUL TELEORMAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)Cod fiscal: RO24582488, Adresa: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Telefon: 318.11.15, Fax: 318.11.16
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 213181115, fax: +40 213181116, persoana de contact: Ionel Ghinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 213181115, fax: +40 213181116
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FORAJ CERCETARE HIDROGEOLOGICA SI ALIMENTARE CU APA (350 m) IN COMUNA SUHAIA, JUDETUL TELEORMAN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Foraj de cercetare hidrogeologica de 350 m adincime
II.1.6) CPV: 45122000-8 - Lucrari de foraj de recunoastere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO35TREZ7015005xxx010239 deschis la Trezoreria Sector 1. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formular Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie, sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, (contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante), sau printr-un instrument de garantare emis de o soc.de asigurare. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Daniela Radulescu ? ordonator credite, Mircea Mihai, Dumitru Neagu, Emil Radu, Tudor Munteanu, Dan Stoichita, Emilian Branescu, Florin Cojocaru, Ana Geana. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente aestoraPentru persoanele juridice straine Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 100.000 lei ?bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,3, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 80.000
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor; b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor; c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari; d) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat cel putin: ? un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul forajelor hidrogeologice in valoare de cel putin 160.000 lei fara TVA, Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: Una instalatie de foraj, Cerinta nr. 3 Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator de lucrart (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) b) Inginer de foraje/similar c) Sef punct de lucru d) Studii si aptitudini solicitate: - studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari; - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) - copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate) ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata. Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul forajelor hidrogeologice Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
300
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 100 puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x Punctaj maxim alocat
Tehnic - Durata de executie
60
Descriere: Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de executie a lucrarii se acorda punctajul maxim 100 puncte.Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 90 zile ? Durata minima realista sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 zile
Tehnic-Perioada de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de zile de garantie se acorda punctajul maxim de 100 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata de garantie minim acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) 24 luni Durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar 36 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer