Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FORMARE PROFESIONALA A PERSONALULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 346846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL GALATI
Numar invitatie: 346846/16.05.2013
Denumire contract: FORMARE PROFESIONALA A PERSONALULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL GALATICod fiscal: RO 3127263, Adresa: Str.Traian nr.252, Galati, Telefon: +40 0236479407, Fax: +40 0236476336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FORMARE PROFESIONALA A PERSONALULUI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Organizare, derulare curs "Comunicare organizationala" pentru un numar de 45 participanti.Organizare, derulare curs "Formator" pentru un numar de 45 participantiOrganizare, derulare curs "Evaluator competente profesionale" pentru un numar de 45 participantiOrganizare, derulare curs "Gestionarea situatiilor conflictuale" pentru un numar de 48 participantiOrganizare, derulare curs "Consiliere vocationala" pentru un numar de 45 participantiOrganizare, derulare curs "Managementul riscurilor" pentru un numar de 45 participanti
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 700 lei pt. lot 6, 1200 lei pt. lot 7, 550 lei pt. lot 8, 950 lei - pt. lot 9, 350 lei pt. lot 10, 700 lei pt. lot 11. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare se poate constitui prin unul din urmatoarele moduri: - prin virament bancar - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - original; Numarul de cont in care se poate vira garantia este : RO18TREZ3065005XXX000212 deschis la Trezoreria mun. Galati. CUI ? RO 3127263 I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G. nr. 27/2006, se anexeaza la dovada garantiei de participare. In situatia in care garantia de participare este constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, este necesara prezentarea documentului in ORIGINAL.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, semnata de reprezentantul legal al ofertantului.3. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de unitatea administrativ - teritoriala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat de participare le licitatii cu oferta independenta, semnata de reprezentantul legal al ofertantului.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 (conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului. Penrsoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru de la nivelul autoritatii contractante sunt: Alexandru CRISTIAN - Director, Gabriel GOREA ? director adjunct econ. administrativ, Lucia DURAC ? manager proiect si contabil sef; Catalina JALBA ? manager financiar proiect, Adrian POPA ? responsabil viza CFPP, Aurica MICU ? ofiter formare profesionala, Daniela MARIN - ofiter achizitii. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in cazul ofertantilor inregistrati la R.C.) sau alte documente care fac dovada capacitatii de exercitate a activitatii (in cazul fundatiilor, asociatiilor, etc.), din care sa rezulta obiectul de activitate al ofertantului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator). Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.2. Autorizatie pentru organizarea programului de perfectionare care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 129 / 2000
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta in prestarea de servicii de formare profesionala, Experienta profesionala a lectorului / lectorilor nominalizati de minim 3 ani, studii minim de nivelul programului de formare si experienta in predarea de cursuri pentru cel putin 1 curs similar., Experienta profesionala a persoanei responsabile de indeplinirea contractului de minim 2 ani, cel putin studii medii si experienta in indeplinirea a cel putin un contract. Certificarea sistemului de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer