Achizitie publica - Formulare tipizate
Detaliu pentru invitatia numarul 348008
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348008/05.06.2013
Denumire contract: Formulare tipizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Formulare tipizate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de formulare tipizate : -Autorizatie de lucru-Condica de prezenta-Bon miscare contor direct-Bon miscare contor nedirect-Nota constatare (regim special)-Registru A4 tiparit fata (100 file)-Registru A4 tiparit fata+verso (100 file)-Registru A3 tiparit fata (100 file)-Registru A3 tiparit fata+verso (100 file)-Foaie formular A4 tiparita fata-Foaie formular A4 tiparita fata+verso-Foaie autocopianta A4 fata-Foaie autocopianta A5 fata
II.1.6) CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 998 - 387, 152.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7743 lei/3871, 5 lei ptr. IMM; Per.valab: cel putin egala cu per valabilitatea ofertei; Mod de constituire: A)instrument emis de o soc.bancara sau soc. de asigurari-in original;B)OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip inrap cu val estim a contractului, suma de 3871, 5 lei; La procedurile online, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica ( in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006).Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP semnata electronic pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, va avea ca termen de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro BNR, pentru data de 17.05.2013:1euro= 4.3395 lei.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A. -valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent; -modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; b)instr.de garant.emis in cond legii de o soc.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4); c)Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicit.of.) care va constitui anexa la ctr. subsecvent; -Restit. de buna exec. se face cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(1), asa cum se prevede si in CGFRO.rev1. Se vor avea in vedere si prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1- Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular F2.3. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Giuseppe Fanizzi;Director Achizitii ? Trofin Cosmin;Presedinte comisie evaluare - Stefan Ciprian;Membru comisie evaluare - Cosmin Dragomir;Membru comisie evaluare - Grigoruta Camelia;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala; Cifra de afaceri ce vizeazaactivitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fie cel putin249.996, 00 lei fara TVA(124.998, 00 lei fara TVA pentru IMM-uri).Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: anul 2010? 1 Euro=4.2099 Lei anul 2011? 1 Euro=4.2379 Lei anul 2012? 1 Euro=4.4560 Lei Se lasa la latitudinea operatorului economic alegerea documentelor care vor fi prezentate in sustinerea indepliniriicerintei de calificare mai sus mentionate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (perioadaraportata la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca afurnizat produse similare prin cel putin 1 contract max. 3 contracte acarui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 124.000.00 lei fara TVA(aprox. val.estimata a celui mare contract subsecvent) insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sauclient beneficiar. Se solicita prezentarea de certificate/documente emise decatre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin.(1)lit.a) din OUG34/2006. Conversia valorilor se va face la cursul mediuanual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1Euro=4.2099 Lei 2011 ?1Euro=4.2379 Lei 2012 - 1Euro=4.4560 Lei 2013 - 1Euro=4.3820 Lei., Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnicde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii cf.art. 188, alin 1, lit.c), Informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoarela situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuieprezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care ova realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sauprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici estedeclarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face inconformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociereprezentat la data depunerii ofertelor. continuare la paragraful 4., continuare de la paragraful 3. In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajemnt ferm al pers. resp, incheiat informa autentica , prin care confirma ca va pune la dispozitia ofert. aresurselor tehnice si profesionale invocate.Pers. care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in sit. Prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1)si d), Inf priv tertul sust, daca este cazul. Tertul sust va prez un angaj fermincheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispoz ofert.resfinanc invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocandsustinerea acordata.Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in formaautentica prin care confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului restehnice si profes invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capactehnica si profes invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prezcompletat: -Formularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu seincadreaza in sit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust vaprez completat -Formularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nuse incadr in sit prev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prezcompletat -Formularul F2.3. prin care va declara pe propria rasp ca nu seincadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante -ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru furnizarea deproduse similare celor ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 10:24