Achizitie publica - Formule de lapte praf PKU
Detaliu pentru invitatia numarul 338913
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338913/06.11.2012
Denumire contract: Formule de lapte praf PKU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro(SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Formule de lapte praf PKU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare formule de lapte prafValoarea contractului pana la sfarsitul anului 2012 este de 262050 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 15884000-8 - Alimente pentru nou-nascuti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Substituent proteic formula 0-1 an formula PKU cutie 400 g 747 ronSubstituent proteic formula 1-2 ani PKU cutie de 500 g 373.5 ronSubstituent proteic formula PK 1 pentru 0-1 an cutie de 500g180 ronSubstituent proteic formula PKU 2 prima pentru 1-8 ani cutie de 500g 652.5 ronSubstituent proteic formula PKU 2 prima pentru 9-14 ani cutie de 500g 405 ronLapte praf cu continut proteic redus cutie de 400 g 262.5 ronGarantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO14TREZ7025005XXX000176 Trezoreria Sectorulu 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 90 de zile.
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul subsecvent fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractuluiincepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale?? din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv(cursul mediu anual 2011-4, 2379lei, 2010-4.2099lei, 2009-4.2373lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre ? Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare lot , cu titlul gratuit. Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant, denumire produs si numar lot. Neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului conform Art.188(1) litera e din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul limita de depunere a mostrelor fiind data si ora limita de depunere a ofertei., Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Minim o recomandare, Experienta similara cu furnizarea de produse cu fenilalanina in alte centre de monitorizare si tratament al fenilcetonuriei; certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 15:43