Achizitie publica - FRANGHIE DE CANEPA
Detaliu pentru invitatia numarul 323853
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323853/11.04.2012
Denumire contract: FRANGHIE DE CANEPA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intrucat procedura se desfasoara integral prin mijloace electronice, adresa la care se depune oferta este site ? ul SEAP, motiv pentru care ofertantul trebuie sa ia toate masurile astfel incat oferta semnata electronic sa fie primita si inregistrata in SEAP pana la data prevazuta in invitatia de participare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FRANGHIE DE CANEPA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsul se foloseste la asamblarea tevilor de extractie cu mosorul, precum si in cadrul altor operatii efectuate de formatiile de interventie la sonde de gaze naturale
II.1.6) CPV: 39541120-3 - Franghii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: Lot1:950 lei si Lot2:95 lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor; In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 deschis la B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, incazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; incazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(ex : Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 19)Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006-Se va completa formularul 13A cuprins in Capitolul IV referitor la evitarea conflictului de interese.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: d-nul Gheorghiu Sorin, d-nul Andrea Nicolae, d-nul Faur Mircea, Catana Gabriel, d-na Melinescu Angela , d-na Finta Ioana.Formularul nr.13B - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indepl. oblig. de plata catre bugetul de stat, copie cf. cu originalul, copie legal. sau original;.Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (sau echivalent), eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii in oricare din formele: ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, in cazul in care a prezentat acest document in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari avand ca si obiect furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani este solicitata pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse ., Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Informatii privind Asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind Angajamentul ferm.In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate . In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Ofertantul va prezenta cate o fotografie cu fiecare produs ofertat , pentru a se putea face o imagine despre calitatea produselor care urmeaza a fi furnizate. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent a ofertantului.In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 12:04