Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FRANGHII DE POZITIONARE IN TIMPUL LUCRULUI SI OPRITOARE DE CADERE CU ALUNECARE PE SUPORT FLEXIBIL


Detaliu pentru invitatia numarul 329228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 329228/11.06.2012
Denumire contract: FRANGHII DE POZITIONARE IN TIMPUL LUCRULUI SI OPRITOARE DE CADERE CU ALUNECARE PE SUPORT FLEXIBIL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0212065081, fax: +40 0372871911, persoana de contact: Adriana Baican
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A. , Serv. Achizitii Distributie , corp C, etaj1, Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FRANGHII DE POZITIONARE IN TIMPUL LUCRULUI SI OPRITOARE DE CADERE CU ALUNECARE PE SUPORT FLEXIBIL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1 =FRANGHII DE POZITIONARE IN TIMPUL LUCRULUI (REGLARE) EA0306/1RO SI FRANGHII DE POZITIONARE IN TIMPUL LUCRULUI (AUXILIARE) EA0306/2ROlot 2 =OPRITOARE DE CADERE CU ALUNECARE PE SUPORTDE ANCORARE FLEXIBIL
II.1.6) CPV: 39541220-4 - Franghii de ridicare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 135 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.cuantum: 3698 RON/1849 RON(pt.IMM), pe loturi in anexa "Loturi".2.gar.part.este irevocabila.3.valabilitate: cel putinegala cu perioada de valabilit. a ofertei4.mod constituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;5.se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor.6.neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/20068.cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006, prezentat pe loturi in anexa B
Garantie de buna executie
1.cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr.subsecvent, fara TVA.2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent.3.modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emisin cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Director General Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea-Giuseppe FanizziDirector Achizitii si Servicii ?Trofin CosminDirector Dezvoltare Retea-Pascu AdrianDirector SSM-Iliescu MihaelaDirector Adj.Dir.Jur.Af.Corporat.-Dumitrascu AlinaDirector Adj. Achizitii ?Grigoruta CameliaResponsabil procedura-Baican AdrianaResponsabil contract-Fulas DanielCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, caz in care, pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .Pentru persoane juridicestraine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privindcifra de afaceriglobala (2009, 2010, 2011)Nivel specific minim necesar : media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, trebuie sa fie de minim: Lot 1= 328640RON ( 164320RON, pentru IMM)Lot 2= 215760RON ( 107880RON, pentru IMM)Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat deB.N.R.: 2009-1 euro =4, 2373 RON2010-1 euro =4, 2099 RON2011-1 euro =4, 2379 RONDaca of. isi dem..sit ec-fin invocand si sust. acord. de catre o alta pers., atunci ac, are oblig de a dovedi sust. de care benef., prin prez unui angaj ferm al pers. resp, incheiat in forma aut. , prin care conf. ca va pune la disp.ofert. res.fin invocate.Pers. care asig.sust. fin. nu trebuie sa se afle in sit.prev. la art.180 si art.181 lit a), c1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati.Nivel specific minim necesar : Pentru fiecare lot, prezentarea cel putina unui document (copiiparti relev.contracte/procese-verbale de receptie) sau a unui numar maxim de 5 documente, prin care se confirmaca pana la data depunerii ofertelor au fostlivrateproduse similare in valoarecumulata de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1= 164320RONLot 2= 107880RON, . Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Mostre, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul )In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza : a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total contract de achizitii.b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestorad.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11alin7 din HG925/2006e.Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane, Informatii privind asociatii (daca este cazul)Criteriile de calif. Ref.la sit. pers. a ofertantului, la cap. de exercit.a activit. prof. (inreg.), la stand. de asig.a calit. trebuie prez de fiecare asociat in parte.Sit.ec.-fin. si cap. teh. si/sau prof. se dem. prin luarea in cons.a res. tuturor memb. asoc..In cazul in care o asoc.de op. ec. este declarata castigatoare, rel. contr. si fact. se va face in conform.cu modul in care vor declara asociatii in Ac. de asoc. prezent la desch. ofert.In cazul in care ofertantul isi demonstr.cap.teh.si prof. invocand si sust.acordata, de catre o alta pers., atunci ac, are oblig de a dovedi sust. de care benef., prin prez unui angaj ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica , prin care conf. ca va pune la disp.ofert. res. teh. si profes.invocate.Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in sit.prev.la art.180 si art.181 lit a), c1) si d)., Declaratie CE de conformitate, in limba romana, Informatii privind respectarea standardelor de asigurare acalitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer