Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FRANZELA ALBA CU SARE 1KG


Detaliu pentru invitatia numarul 355970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Numar invitatie: 355970/22.11.2013
Denumire contract: FRANZELA ALBA CU SARE 1KG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARACod fiscal: 5453860, Adresa: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Telefon: 0254-712966, Fax: 0254-712966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Romania, cod postal: 331057, telefon: +40 254712966, fax: +40 254712966, persoana de contact: ADRIANA VISKY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Amfiteatru -Spital Municipal "Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FRANZELA ALBA CU SARE 1KG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FRANZELA ALBA CU SARE 1KG
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 750 - 306, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de 3060 lei ;respectiv 1 % din valoarea estimata si se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Data de referinta la care se va face echivalenta lei/alta valuta, va fi 25.10.2013 la Banca Nationala a Romaniei.Valoarea garantiei de participare care se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 este :3060 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4;Incadrarea intr-una dinsituatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprie raspundere, intemeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 7;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1dinOUG 34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9; Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf.Art. 69 lit. A sunt: Ec. Ghenea Silvia Aneta? manager interimar; Dir. Finan-contabil ? Ec. Stefan Eduard Nicusor; Cons. Jur.Maria Bosdoc ;Sef birou achiz.Ec.Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae ;ec.Voinia Gabriela , birou achizitii; analist progr. Dan Andrei Nicolae ; as. med.-Salasan Mircea ; as. med. Boanca Violeta Doinita.Certificat de participare la licitatie cu oferta indep.conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010? Formular 6; Informatii Generale - Completarea Formularului nr 2. Certificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului inoriginal / copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre care vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer