Achizitie publica - FRANZELA ALBA FARA SARE 300G
Detaliu pentru invitatia numarul 340221
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340221/28.11.2012
Denumire contract: FRANZELA ALBA FARA SARE 300G
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARACod fiscal: 5453860, Adresa: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Telefon: 0254-712966, Fax: 0254-712966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Romania, cod postal: 331057, telefon: +40 254712966, fax: +40 254712966, persoana de contact: ADRIANA VISKY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, AMFITEATRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FRANZELA ALBA FARA SARE 300G
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FRANZELA ALBA FARA SARE 300G
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care seprezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de platasau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul incare valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de 1536 ron, respectiv 2 % din valoarea estimatasi se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuiesa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poatedepune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Data de referinta la care se va face echivalenta lei/euro va fi 07.12.2012.
Garantie de buna executie
nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4;Incadrarea intr-una dinsituatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprieraspundere, intemeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 7;Incadrarea intr-una din situatiile prevazutelaart.181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1dinOUG 34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9; Persoanele cu functie de deciziedin cadrul institutiei (cf.Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barbna Gavril ? manager; Dir. Finan-contabil ? Ec. Jitariu Mihaela; Cons. Jur.MariaBosdoc;Sef birou achiz.Ec.Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae ec.Voinia Gabriela , birouachizitii; Certificat de participare la licitatie cu oferta indep.conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010? Formular 6; Certificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aibecorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta vasolicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului inoriginal / copie legalizata.Autorizatie /aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 15:34