Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Freza pentru zapada


Detaliu pentru invitatia numarul 357492
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 357492/13.02.2014
Denumire contract: Freza pentru zapada
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr.11, Timisoara, Romania, cod postal: 300100, telefon: +40 256492313, fax: +40 256219963, persoana de contact: Serviciul Comercial-Dorel Onin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Timisoara, Timisoara, P-ta Romanilor, nr.11,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Freza pentru zapada
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea de freze mecanizate pentru curatirea zapezii cu functionsre cu combustibil, conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43313000-0 - Pluguri si turbine pentru zapada (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 500, 0 lei.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, pentru a putea beneficia de prevederiile Legii 346/2004, art.16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune , atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, declaratie pe proprie raspundere conform Anexei nr. I din Legea 346/2004 care sa ateste incadrarea ca IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006, Formularul F 1. Contul este cel din proiectul de contract. Dovada constituirii: conform art. 86 alin (6) din HG 925/2006. Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul de schimb al BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular 2. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 180.2. Neincadrarea Operatorului economic in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular 3. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 181, litera a), c1) si d).3. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente, original si copie certificata conform cu originalul, iar pentru straini eliberate in tara in care candidatul / ofertantul este rezident si traduse si legalizate in limba romana. In cazul in care in tara de origine su rezidenta nu se elibereaza astfel de certificate, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autengtificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juduciare sau a unei organizatii profesionale care au astfel de competente). Din documentele emise de autoritatile abilitate sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Neincadrarea operatorului economic in dispozitiile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006. Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formularv 4 . In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati sau subcontractantii. Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 69 1.Nota Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.1.Director : Luca NicolaeIACOBICI2.Director tehnic: Nicolae CHIOSA loctiitor director3.Director economic: Carmen Mirela TARANU4.Serviciul Comercial : Aurel CICLOVAN Sef Serviciu5.Compartiment Consilier Juridic: Alexandra NITU6.Serviciul Buget Finante Contabilitate: Mihaiela COTUMBIANU Sef Serviciu7.Serviciul Calitate Mediu si Securitatea Muncii: Nicolae Zidaru Sef Serviciu8.Serviciul Tehnic: Florinel STURZA Sef serviciu9.Serviciul Tehnic: Nastasia VORNIC: Secretar Comisie tehnica de avizare10.Serviciul Exploatare: Marcel ZABERCA Sef Serviciu11.AESML OMEPA Timisoara: Irina CHIOSA Sef Serviciu12.Serviciul Securitate Instalatii: Marian RADU Responsabil securitate instalatii13.Serviciul Investitii: Doru MACAVEIU Sef Serviciu14.Serviciul Comercial: Dorel Ion ONIN responsabil achizitie15.Serviciul Mentenanta: Luigino BANUSresponsabil documentatie16.Centru Exploatare Timisoara: Vasile FOGAS Sef centru17.Serviciu Mentenanta: Dragan NESIN Sef serviciu5. Certificarea faptului ca participa la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/210 Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute ofertantul va prezenta declaratia ? Formularul 5. In cazul unei asocieri. Formularul 5 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere.6.Informatii generale despre ofertant. Formularul F6 completat si semnat. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract. 1. Documente care sa dovedeasca inregistrarea si obiectul de activitate.Copie certificat ORC conform cu originalul in care sa rezulte codul de activitate al op.ec.Obiectul de activitate trebuie sa aibe corespondenta in codul CAEN al Certificatului Constator. In cazul unei asocieri Certificatele constatatoare emise de ORC vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere, pentru partea lor din asociere.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, traduse si legalizate in limba romana. Copie certificat ORC conform cu originalul in care sa rezulte codul de activitate al op.ec.Obiectul de activitate trebuie sa aibe corespondenta in codul CAEN al Certificatului Constator. In cazul unei asocieri Certificatele constatatoare emise de ORC vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere, pentru partea lor din asociere.Nota: Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca in documentele prezentate la licitatie a transmis o copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continind valori, perioada de furnizare, beneficiari, indifernt daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta Formularul 7insotit de certificate/documente emise sau consemnate de beneficiar, o autoritate contractanta ori de catre client privat.Se completeaza formularul indiferent daca informatia se refera la autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul isi va demonstrarea experienta prin furnizarea de produse similare cu obiectul contractului in baza a cel putin un contract (indiferent de tipul lui).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer