Achizitie publica - fructe proaspete (mere, pere, pepene verde, piersici, nectarine, struguri de masa si cirese)
Detaliu pentru invitatia numarul 320779
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320779/28.02.2012
Denumire contract: fructe proaspete (mere, pere, pepene verde, piersici, nectarine, struguri de masasi cirese)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaCod fiscal: 14810074, Adresa: Str. Fulgerului nr.99, Constanta, Telefon: 655650 int. 129 sau 139, Fax: 610064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, persoana de contact: Octavian Patrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: fructe proaspete (mere, pere, pepene verde, piersici, nectarine, struguri de masasi cirese)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: fructe proaspete (merepentru perioada 01.05-30.06.2012, merepentru perioada 01.07-31.10.2012, merepentru perioada 01.11-31.12.2012, merepentru perioada 01.01-30.06.2013, perepentru perioada 01.05-30.06.2012, perepentru perioada 01.07-31.10.2012, perepentru perioada 01.11-31.12.2012, perepentru perioada 01.01-30.06.2013 , pepene verde pentru perioada 01.07-31.10.2012, piersici pentru perioada 01.07-31.10.2012, nectarine pentru perioada 01.07-31.10.2012, struguri de masa pentru perioada 01.08-31.10.2012, ciresepentru perioada 01.06-31.07.2012 si pentru perioada 01.06-31.07.2013)
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 066.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul-e specificat in anexaB pt. fiecare lot.Mod de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sareiasa ca acopera si situatia prevazutade art. 278^1 din OUG 34/2006). OP(cont trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica/egala cu 5.000 lei. Valabilitatea-cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Suma ce se varetine in conditiile prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006 este de 835, 83 lei - lotul 3;Val. estim. Pt. loturile1, 2, 4รท11 nu se incadreaza in limita valorica precizata la art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent.b) Garantia de buna executie se poate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul nr. 2 din Anexa Formulare)- declaratia privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare);
- declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare);
- declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: Dan Haulica - comandant; Vasile Buliga ? contabil sef; Patrascu Octavian ? presedinte comisie de evaluare.- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare);
- Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru inceheiearea acordului cadru.In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita./Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea si/sau desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului/ofertantilor clasati pe primele trei locuri li se vor solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista aprincipalelor livrari de produse efectuatein ultimii trei ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, care sa confirme livrarea produsului fructe proaspetein cantitate cumulata de cel putin: 6065kg pt.dep.of.pt.lot nr.1; 3100kg pt.dep.of.pt.lot nr.2; 6965kg pt.dep.of.pt.lot nr.3; 3435kg pt.dep.of.pt.lot nr.4; 1600kg pt.dep.of.pt.lot nr.5; 2600kg pt.dep.of.pt.lot nr.6; 2325kg pt.dep.of.pt.lot nr.7; 2380kg pt.dep.of.pt.lot nr.8; 1498kg pt.dep.of.pt.lot nr.9; 1600kg pt.dep.of.pt.lot nr.10; 700kg pt.dep.of.pt.lot nr.11. In cazul depunerii ofertei la mai multe loturi se solicita ca suma cantitatilor prevazute in lista de livrari sa fie cel putin egala cu suma cantitatilor solicitate pentru fiecare lot., Autorizaresanitarapentru mijlocul de transport, in termen de valabilitate pe anul in curs Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul acordului-cadru: certificat ISO 9001/echivalent, pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 14:47