Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FRUCTE SI LEGUME CONSERVATE SI CONGELATE


Detaliu pentru invitatia numarul 334963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 334963/06.09.2012
Denumire contract: FRUCTE SI LEGUME CONSERVATE SI CONGELATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300868, Adresa: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Techirghiol, Telefon: 0241-735455, Fax: 0241-735705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, on line.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FRUCTE SI LEGUME CONSERVATE SI CONGELATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse diferite conform descrierilor din caietul de sarcini si anexa nr.1 la caietul de sarcini: rosii in bulion, zarzavat de ciorbe, zacusca de vinete, gem si dulceata, castraveti si gogosari in otet, legume congelate, compot de fructe etc.
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 3506lei, in formele prevazute de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% precazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006, in formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(2)din H.G. nr. 925/2006. Valoarea garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; 3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010; 6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv Rusu Vasilica ? manager, Juganaru Daniela - director economic, Ionescu Elena Valentina ? director medical, Oprea Carmen ? director ingrijiri, Eftimie George Nicolae ? sef Serviciu Achiztii Publice Contractare, Oprisan Mihaela ? sef Serviciu Financiar ? Contabilitate, Malai Nicoleta ? economist Serviciu Achizitii Publice Contractare, Ali Farida ? referent Serviciu Achizitii Publice Contractare, Codreanu Aurelia - compartiment juridic). 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie anuala aferenta anilor 2009-2011, completata in formularul B2 din Sectiunea Formulare., 2.Bilantul contabil la data de 30.06.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Recomandari din partea altor beneficiari, privind modul de indeplinire a contractelor - cel putin o recomandare, 2.Certificate de conformitate pentru produsele ofertate conform prevederilor art.188, alin.1, lit."d" din OUG 34/2006., 3.Experienta similara: prezentarea a cel putin unei copii dupa un contract de furnizare de produse similare., 4. Dovada autorizarii sanitar-veterinare a mijloacelor de transport utilizate la transportul produselor - pentru toate masinile care vor fi utilizate in actualul contract., 5.Mostre ale produselor ofertate. 1.Managementul calitatii ISO 9001:2008, 2.Managementul sigurantei alimentelor HACCP/ISO 22000.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer