Achizitie publica - Funizare CARTOFI Cal. I
Detaliu pentru invitatia numarul 327764
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327764/24.05.2012
Denumire contract: Funizare CARTOFI Cal. I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BacauCod fiscal: 8550000, Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau, Telefon: 0723425572, Fax: 0234519042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Funizare CARTOFI Cal. I
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 84.724 kg Cartofi Cal. I.Valoarea estimata a proceduri, calculata pentru livrarile pana la 31.12.2012 este de 101.668, 00 lei (la care se adauga TVA) si reprezinta valoarea corespondenta cantitatii din caietul de sarcini (84.724 kg). Aceasta valoare va sta la baza evaluarii incadrarii ofertelor depuse in conformitate cu art. 36 alin (1) lit e) din HG 925/2006-actualizata.Valoarea maxima a contractului este de 132.168, 00 lei si reprezinta valorea la care poate ajunge contractul in cazul in care autoritatea contractanta, conform art. 6 alin (3) din HG 928/2006, va opta pentru prelungirea contractului pe primele 4 luni din anul 2013, cu cca 25.417 kg.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 168 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare in copie (pentru virmanete) sau in original (pentru instrumente bancare sau de asigurare) va fi trimisa autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa specificata la anexa A din prezentul anunt (BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Sorin Brasoveanu - Director general2. Sorin Barladeanu - Director Adjunct3. Rodica Stiuca - Director Economic4. Lili Huian - Director Birou Licitatii5. Gicu Antochi - Director Unitate subordonata DGASPCNota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 5. In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documenetelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006) nformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta spre conformitate documentul de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata (in cazul in care acest document nu a fost prezentat la momentul depunerii ofertelor).Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau 31.12.2011 daca e posibil), vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta copie conform cu originalul, semnata si tampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea "conform cu originalul", 2. Declaratie privind cifra de afaceri. Se va completa si prezenta formularul B2 din sectiunea FORMULARE, completat si semnat de reprezentantul legal, in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada camijloacele de transport propuse a fi utilizate pentru indeplinirea acestui contract sunt autorizate sanitar-veterinar, conform Ordinului ANSVSA nr. 111/2008.Se va prezenta un formular propriu in care sa se regaseasca informatiile solicitate referitoare dotarile tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Anexat acesteia operatorii economici vor depune copii lizibile, cu mentiunea "conform cu originalul", a autorizatiilor sanitar-veterinare emise de ANSVSA conform Ordinului 111/2008, pentru mijloaclele de transport propuse a fi utilizate pentru indeplinirea acestui contract., 2. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor. Se vor prezenta copii ale acestor documente, cu mentiunea "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 16:10