Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Funizare produse de panificatie si cofetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 336386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 336386/01.10.2012
Denumire contract: Funizare produse de panificatie si cofetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300868, Adresa: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Techirghiol, Telefon: 0241-735455, Fax: 0241-735705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, on line.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Funizare produse de panificatie si cofetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse - Produse de panificatie si cofetarie(Cod CPV 15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete) necesare prepararii hranei pacientilor internati in cadrul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol
II.1.6) CPV: 15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.428, 00 lei. Garantia de participare se poate constitui in numele ofertantilor si in Euro, calculat la cursul afisat de BNR din data anterioara depunerii ofertelor cu 3 (trei) zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Avand in vedere ca procedura de achizitie se desfasoara integral prin mijloace electronice, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, scanata, semnata cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezenta in original si la sediul autoritatii contractante, de catre toti participantii. Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara (conform model Sectiunea III - Formulare); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul RO 21 TREZ 2365041XXX 001049 deschis la Trezoreria Eforie; - depunerea sumei in numerar la casieria unitatii. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asa cum sunt definite de Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceasta situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta sa declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa 1 a OUG nr. 27/ 2006 pentru modificarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din HG 925/ 2006, in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1) - (3) din HG 925/ 2006. Valoarea garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv Rusu Vasilica ? manager, Juganaru Daniela - director economic, Ionescu Elena Valentina ? director medical, Oprea Carmen ? director ingrijiri, Eftimie George Nicolae ? sef Serviciu Achiztii Publice Contractare, Oprisan Mihaela ? sef Serviciu Financiar ? Contabilitate, Malai Nicoleta ? economist Serviciu Achizitii Publice Contractare, Ali Farida ? referent Serviciu Achizitii Publice Contractare, Codreanu Aurelia - compartiment juridic).Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a prezentat documente in forma "COPIE CONFORM CU ORIGINALUL", pentru conformitate, va prezenta in baza unei solicitari din partea autoritatii contractante, documentele in original sau copie legalizata. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a prezentat documente in forma "COPIE CONFORM CU ORIGINALUL", pentru conformitate, va prezenta in baza unei solicitari din partea autoritatii contractante, documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil vizat de organele resort., Fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimele 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, MOSTRE PRODUSE OFERTATE, Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent prin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii, valabil la data depunerii ofertelor., Certificat SREN ISO 22000:2005 ? Sistem de management al sigurantei alimentelor, sau echivalent, care dovedeste implementarea sistemului privind analiza si controlul factorilor de risc in domeniul alimentar pentru obiectul activitatii (HACCP) sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer