Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - funrizare diferite tipuri de filtre auto


Detaliu pentru invitatia numarul 319775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SALUBRIS S.A. Iasi
Numar invitatie: 319775/30.01.2012
Denumire contract: funrizare diferite tipuri de filtre auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRIS S.A. IasiCod fiscal: RO 14816433, Adresa: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Telefon: 0232-276244, Fax: 0232-266463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700273, telefon: +40 0232276244, fax: +40 0232266463, persoana de contact: Oana Bularda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: iasi, sc salubris sa, sos nationala, nr 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare menajera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: funrizare diferite tipuri de filtre auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare diferite tipuri de filtre auto. cantitai conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 42913000-9 - Filtre de ulei, de benzina si filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1792, 50 lei.Se constituie prin numerar, virament bancar sau instrument de garantare.Ofertantii care se prezinta la proced incalit de IMM vor depune docum justific in confom cu Lg 346/2004 anexa 1, 2.Valabilit garantie: 60 de zile de la data limita stabilit pt depunerea ofertelor.Ofertele care nu fac dovada depunerii garantiei vor fi respinse si returnate ofertantilor.AC are dreptul de a retinegarantia atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilit sau cand oferta sa stabilit castig refuza sa semneze contractul in perioada de valabilit a ofertei.Garantia se restituie oferantului castig in 3 zile de la data constit garantiei de buna executie iar ofertant necastig dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabilit a ofertei.
Garantie de buna executie
7% (3, 5 % pentru IMM-uri ) din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie printr-un instrument de garantare care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formular nr. 5.Incadrarea in situatiile prevazute la 181 in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-se va completa formularul nr. 6.Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectareaprevederilor art. 691 din OUG 34/2006-Se va completa formularul nr. 7.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in 691 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila. Persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN care sa-I permita sa comercializeze produsele pentru care depune oferta si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Se va prezenta in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane fizice romane : se solicita autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/ fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi inaintate in copie semnata si stampilata « conform cu originalul », insotite de traducerea autorizata a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 aniRecomandari din partea unor beneficiari/clienti Certificare SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit pe seap sau la sediul sc salubris , sos nationala 43, iasi serv acchizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer