Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furaje preparate pentru porcine


Detaliu pentru invitatia numarul 320792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CODLEA
Numar invitatie: 320792/27.02.2012
Denumire contract: Furaje preparate pentru porcine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ana Simona Mihalache/ Mariana Maierean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Codlea, localitate Codlea, Str. Garii, nr.12, jud Brasov, cod postal 505100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furaje preparate pentru porcine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare furaje preparate pentru porcine.Se va incheia un acord cadru pe o perioada de 11 luni de la incheierea acestuia.
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 281, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata pe fiecare lot in parte, respectiv: Lot 1:292 leiLot2:1944leiLot 3:70.2 leiLot 4:507.6 leiDsca un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63000 si 420000 lei- 1% din aceasta valoare.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare : - depunere in numerar la casieria unitatii, scrisoare de garantie bancara ? formular, ordin de plata sau fila cec, in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul de garantii al autoritatii contractante este : RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA CodleaIn orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelorIMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1/2 din OUG 27/2006, completate)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.(2) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont pe numele si la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: -- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de spervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(1.Director - Florin Cristian Chis, Director economic - Marian DUMItracgeOfiter achizitii -Mihalache Simona, Mariana Maierean; Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna, Viza C.F.P.P. - Sava Valentina, Membrii comisiei de evaluare -Ghinea Monica, Ardeleanu Florin), este exclus din procedura de atribuire.Cerinta obligatorie - se va prezenta declaratia privind eligibilitatea( formular A)Cerinta obligatorie - se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prederile art.181( formular B)Cerinta obligatorie - Informatii generale , conform formular B2Cerinta obligatorie - declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta. 1. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie ( semnata si stampilata cu mentiunea « conform cu originalul »), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie ( semnata si stampilata cu mentiunea « Conform cu originalul »), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Ofertantului castigator i se va solicita certificatul emis de ORC in copie legalizata sau original.4.Pentru persoane fizice romane: - certificat de producator5.Autorizatia sanitar-veterinara de functionare ? prevazuta de Ordinul ANSVSA nr.16/16.03.20106.Standardul de asigurare al calitatii. ? prevazut de legea 245/09.06.2004 privind securitatea generala a produselor.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP; e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer