Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furgon carosat necesar dotarii Statiei de Interventie, Salvare si Prim Ajutor


Detaliu pentru invitatia numarul 326241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 326241/11.05.2012
Denumire contract: Furgon carosat necesar dotarii Statiei de Interventie, Salvare si Prim Ajutor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.36.70, Fax: 021.312.51.49
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213193601/5579, fax: +40 213125149, persoana de contact: NICOLETA GONTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, poarta A, et. 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furgon carosat necesar dotarii Statiei de Interventie, Salvare si Prim Ajutor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare furgon carosat necesar dotarii Statiei de Interventie, Salvare si Prim Ajutor
II.1.6) CPV: 34144200-0 - Vehicule pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.2. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele;dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 1.750 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
8% din pretul fara TVA al contractului. IMM-50% din gar.de buna exec. Constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, continand ca plata garantiei se va executa neconditionat la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca partile convin, gar.de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantulare obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia achizitorului. Suma min.depusa: 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din facturi pana la concurenta sumei totale. Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cat si de Trezoreria Statului la solicitarea scrisa a achizitorului, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Cerinta obligatorie: - Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta.nr. 34/2006: Cerinta obligatorie: - Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Se vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se deschid ofertele. (Nota: Data de deschidere a ofertelor este cea care se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentrudovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte aceste documente)NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).c)Declaratie privind respectarea regulilor concurentei: Cerinta obligatorie: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 24 din Sectiunea III. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)d)Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006: Se va completa Formularul nr. 25 din sectiunea III.- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A. sunt urmatoarele: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Tehnic si Investitii ? ing. Stefan RotaruDirector Exploatare ? ing. Constantin SburlanDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuDirector Comercial ? ing. Tiberiu MoldovanDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruBirou Achizitii Produse - ec. Nicoleta Gontilae)Declaratie privind calitatea de participant la procedura: - Prezentarea Formularul nr. 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.f)Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii: - Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: - Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: -Datele de identificare a operatorului economic-Media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei ani. Media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Experienta similara pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 150.000 lei.(In cazul unei asocieri, cerinte minima trebuie indeplinita in mod cumulativ)., Cerinta obligatorie: Documente (recomandari/documente constatatoare) Cerinta obligatorie: ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro (atasata prezentei invitatii) si pe site-ul www.metrorex.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer