Achizitie publica - Furmizare Alte medicamente pentru sistemul nervos
Detaliu pentru invitatia numarul 345997
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345997/29.04.2013
Denumire contract: Furmizare Alte medicamente pentru sistemul nervos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie Voila CampinaCod fiscal: 2845826, Adresa: Campina Strada Voila nr.114, Campina, Telefon: 0244335164, Fax: 0244335164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furmizare Alte medicamente pentru sistemul nervos
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului prezentat la sectiunea II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoarea estimata a contractului atribuit pana la 31.12.2013 este de 96 888, 60 lei fara TVA, iar valoarea estimata globala este de 145 117, 23 lei fara TVA (care tine seama si de eventualele suplimentari).Optiuni: Conform prevederilor art. 6, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare.
II.1.6) CPV: 33661700-8 - Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 888.6 - 145, 117.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 968.88 lei, esalonata pe loturi. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru virament bancar contul este: RO34TREZ5225006XXX002293 deschis la Trezoreria Campina. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. La procedurile online, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G..nr. 34/2006 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)). Completarea si prezentarea Formularului nr.2.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (declaratia va fi completata si de catre tertii sustinatori). Formular nr. 3. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, persoanele care detin functii de decizie sunt: Gabriel TINTARESCU ? manager, Monica FELEA ? director financiar contabil, Elena DINU ? director medical, Toma GHIONOIU ? director ingrijiri, Rodica UTA ? sef serviciu administrativ, achizitii, intretinere, tehnic si transport; Catalina POPESCU - referent birou achizitii.. Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 5Completarea si prezentarea Formularului nr.6 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr.314/2010. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN declarate din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract.Autorizatie de Punere pe Piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, valabila la data limita a depunerii ofertei (Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare, Titlul XVII - Medicamente, Cap. III - Punerea pe piata, Sectiunea 1. Autorizarea de punere pe piata, art. 700).Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului - valabila la data limita a depunerii ofertei, conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani.Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clienti beneficiari din care sa rezulte furnizarea de produse. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 08:20