Achizitie publica - Furnitura conducte preizolate si servicii asociate de izolari locale, pentru reabilitare retele termice apa fierbinte, Tmax.150 sC , Tmin. 70 sC ; PN 25 bari
Detaliu pentru invitatia numarul 332775
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332775/31.07.2012
Denumire contract: Furnitura conductepreizolatesiserviciiasociate deizolarilocale, pentru reabilitare reteletermice apafierbinte, Tmax.150 sC , Tmin. 70 sC ; PN 25 bari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnitura conductepreizolatesiserviciiasociate deizolarilocale, pentru reabilitare reteletermice apafierbinte, Tmax.150 sC , Tmin. 70 sC ; PN 25 bari
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune : - achizitia de furnitura conducte preizolate pentru retele termice de apa fierbinte, si- achizitia serviciilor asociate de izolari locale si de capat, pe care furnizorul le va executa dupa terminarea lucrarilor de montaj ale tevilor si elementelor de conducte preizolate, la solicitareabeneficiarului.
II.1.6) CPV: 44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: Lotul 1 = 3.500 lei; Lotul 2 = 4.000 lei. Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIF RO10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010-completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" din Sectiunea Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 . Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69A1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Director General - dr.ing. Mihai BALAN, -Director Economic - ec. Constantin LAPADAT, -Director Tehnic si Calitate - ing. Ludovic ZELICI, -Director Termoficare Urbana - ing. Ion COCLET, -Sef Seviciu Tehnic Termoficare Urbana- ing Ion JITIA-Sef Compartiment Juridic - cs. jr. Dumitru RADA, -Serviciul Achizitii Publice - cs.jr. Marius Tanasie. nregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadele de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- prezentarea unui document constatator/ contract/proces verbal de receptie in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea in ultimii trei ani de produse similare celor ofertate a caror valoaresa fie de minim: 170.000 lei pentru Lotul 1 si 200.000 lei pentru Lotul 2., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de Participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 13:16