Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnitura si echipamente pentru: Rampa auto de descarcare HCl si NaOH


Detaliu pentru invitatia numarul 337524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 337524/16.10.2012
Denumire contract: Furnitura si echipamente pentru: Rampa auto de descarcare HCl si NaOH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnitura si echipamente pentru: Rampa auto de descarcare HCl si NaOH
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de pompe electrice, teava zincata pentru instalatii, teava trasa, teava fara sudura, teava PPR, coturi, teuri, reductii, flanse, inele, prezoane, robineti de inchidere, robineti de retinere, tuburi PVC, furtunuri flexibile de tipuri si dimensiuni diferite conform cerintelor din caietul de sarcini si anexe
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 723.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare lot 1 = 415 lei, Valoarea garantiei de participare lot 2 = 20 lei, Valoarea garantiei de participare lot 3 = 66 lei, Valoarea garantiei de participare lot 4 = 890 lei, Valoarea garantiei de participare lot 5 = 42 lei, Valoarea garantiei de participare lot 6 = 7 lei, Valoarea garantiei de participare lot 7 = 15 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare pentru lot 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7 este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se constituie prin virament bancar (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 si CIF :10102377 cu atribut fiscal RO) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica si garantia este constituita printr-un instrument de garantare va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 7 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10A, modul de constituire al garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular 1)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI; Sef Divizie Comerciala ? ing. CITO Dragan; Sef Serviciu Investitii Tehnic Proiectare ? ing. Ilie Ivanovr; Sef Serviciu Achizitii Publice ? ing. Livia Coclet, Serviciu Achizitii Publice ? ing. Mihai Birzan; Serviciu Investitii Tehnic Proiectare ? ing. Radu Rotaru (completare Formular 4)NOTA : Formularele 1, 2, 3 si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, raportati la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara :1.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei).2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani (prin raportare la data limita de depunere oferte) produse similare cu cele solicitate, prin prezentarea a cel putin unui contract/proces verbal de receptie/ document constatator. Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP la Invitatia de Participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer