Achizitie publica - "Furnituri de birou articole de papetarie, articole de birotica". Cod CPV 30192700-8, 42964000-1, 30125100-2
Detaliu pentru invitatia numarul 331649
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331649/13.07.2012
Denumire contract: "Furnituri de birou articole de papetarie, articole de birotica". Cod CPV 30192700-8, 42964000-1, 30125100-2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DOMENIILOR STATULUICod fiscal: RO 14818116, Adresa: str. Stirebi Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.405.35.64, Fax: 021.405.35.74
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stirebi Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 214053584, fax: +40 214053562, persoana de contact: Iuliana Cioc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stirebi Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnituri de birou articole de papetarie, articole de birotica". Cod CPV 30192700-8, 42964000-1, 30125100-2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea defurnituri de birou: articole de papetarie, articole de birotica livrate la sediul ADS.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este pentru lotul 1 ? 240 lei, pentru lotul 2- 2 800 lei .Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, separat, in afara plicului cu documente ofertei.Garantia de participare se constituie in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (model scrisoare de garantie in sectiunea formulare)- Ordin de plata in contul RO 85TREZ7015005XXX000124, CUI 12708834 deschis la Trezoreria sector 1- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 si in situatia prevazuta la art. 278 din O.U.G. 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si care poate fi constituita in urmatoarele forme - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in contract, (model Formular scrisoare de garantie bancara) - garantia bancara devine anexa la contract.Pentru IMM- uri garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul de 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului B1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari suplimentare- aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea formularuluiBIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul localse completeaza in conformitate cu formularul B2 din Sectiunea FormulareSau1 Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-sanatate, pensii, somaj- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original sau copie legalizata2 Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original/ copie legalizata sau cerificat conform cu originalulObservatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.2 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrerea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?(evitarea conflictului de interese)Completarea Formularului 8Incadrarea in situatia prevazuta la 691 din O.U.G. nr. 34/2006? atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Mentionam persoanele cu funtie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Dan Lucian Stefan Mogos, Vicepresedinte, Adrian Dida, Director Economic Elena Rotaru, Director Directia Contencios Legislatie Executari Imola Kosa, Director Directia Administrare Patrimoniu Aneta Brezoianu, Compartimentul Achizitii Publice Florian Pantazi, Iuliana Cioc.Completarea anexei - Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP Certificat constatator privind obiectul de activitatePentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original sau copie legalizata, sau certificat conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele/documentele valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate furnizarea de furnituri de birou.(documentul se va prezenta in traducere autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Recomandare din partea altor beneficiari.- Operatorii economici trebuie da prezinte in cadrul propunerii tehnice, la data deschiderii ofertelor, pentru fiecare produs, cate o mostra, ce va fi stampilata si numerotata conform anexelor nr.1 si nr. 2.Neofertarea sau neprezentarea mostrei unuia dintre produse din cadrul unui lot, vA duce la excluderea ofertantului de la evaluare.Informatii privind subcontractantii declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specialisarea acestora Produsele ofertate trebuie sa fie fabricate in conformitate cu normele de calitate ISO 9001 si normele de protejare a mediului inconjurator14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 10:01