Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare - Mobilier si echipamente profesionale din inox pentru bucatatii, oficii, spalatorii


Detaliu pentru invitatia numarul 326488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Numar invitatie: 326488/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare -Mobilier si echipamente profesionaledin inox pentru bucatatii, oficii, spalatorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +040 0364116666, fax: +40 0364116667, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE STR. MEHEDINTI NR.15, BIROU ACHIZITII, LOC. CLUJ-NAPOCA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare -Mobilier si echipamente profesionaledin inox pentru bucatatii, oficii, spalatorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE-Mobilier si echipamente profesionaledin inox pentru bucatatii, oficii, spalatorii; masina se spalat rufe, uscator electric rufe, calandru, aragaz cu 6 ochiuri, aragaz cu 1 plita, masini de curatat cartofi, mixer planetar, spalatoare cu o cuva, cu doua cuve, masina de tocat carne, masina de taiat legume, mixer de mana, mese dulap, dulapuri perete cu usi glisante, calandru, masa refrigerate.
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4736 lei, Forma de constituire: Prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul in care se va face viramentuleste contul de TREZORERIE CLUJ RO74TREZ2165006XXX022194.Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancaresau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentruconfirmare.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatiade a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.In conformitate cu prevederile art. 278^1/OUG34/2006, alin.1 lit.a), ofertantului caruia i-a fost respinsa de catre Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor contestatia depusa cu ocazia participarii sale la procedura ca fiind nefondata, i se va retine din garantia departicipare suma de 2368 lei reprezentand 1% din valoarea estimata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in conformitate cu art art. 90 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. privind neincadr. in dispoz. art.180 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.1-Decl. privind neincadr. in dispoz. art.181 din OUG 34/2006 act.- Formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale ref.la decl. pe propria rasp., se acceptao decl.autentica data in fata unui notar, a unei autoritati admin. sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copieconform cu originalul, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.-Certif.de part.la licitatie cu oferta indep., conf. Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certif.de part.la licitatii cu ofertaindep.? Formular nr.3-Decl.pe propria rasp. priv.neincadr.in preveder.art. 69^1 (evitarea conflict.de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata ? Formular nr.4, Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: DIR.DR.NEAMT MARIOARA; CONT.SEF. EC. GANJ ELENA.-Decl.privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 -Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilorde calificare si selectie, se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la datadeschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, vizat siinregistrat la organele competente, sau pe 2010 in cazul in care pe anul 2011 nu a fost depus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Descrieri sau fotografii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; sediul Centrului Bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr.15;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer