Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare - Containere pentru deseuri medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 305298
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Cod de identificare fiscala: 4278728
Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau
Telefon: 0234536836
Fax: 0234517424
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare - Containere pentru deseuri medicale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare- Containere pentru deseuri medicale, conform caietului de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.07.2011 12:19
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Str. Spiru Haret, Nr.2, CP.600114, Pavilion Administrativ, Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Str. Spiru Haret, Nr.2, CP.600114, Pavilion Administrativ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 142, 642 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Decl.privind eligibilitatea2. Decl. privind neîncadrarea în art. 181 din OUG 34/20063. Certificat de atestare fiscala buget stat4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6.Scrisoare de bonitate bancara7. Bilantul contabil8. Declaratie privind cifra medie de afaceri9. Lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani inclusiv recomandari.10.Declaratie pe proprie raspundere echipamentele tehnice11.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismultehnic de specialitatedispune 12.Certificate sau alte documentecare sa ateste conformitatea produselor13. Standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001 sau echivalent)
Documentatiea de atribuire in forma completa se afla anexata prezentei invitatii de participare. Valoarea totala a garantiei de participare este de 2.800 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer