Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare - Radacinoase(morcovi)


Detaliu pentru invitatia numarul 356979
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CODLEA
Numar invitatie: 356979/16.01.2014
Denumire contract: Furnizare - Radacinoase(morcovi)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268251936, fax: +40 268251753, persoana de contact: Ionut Ghinea; e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare - Radacinoase(morcovi)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare - Radacinoase(morcovi)Estimarea valorii totale a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadru (dupa caz; numai in cifre): Valoarea estimata fara TVA :12.000 leiValoare estimata fara TVA in EURO: 2645.15 euroEchivalenta s-a efectuat la cursul valutar 1 EURO = 4.5366 RON ? CURS BNR ? 13.01.2014Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile minime si maxime contractate prin incheirea acordurilor-cadru: Radacinoase(morcovi)? cantitate minima 8.000 kg; cantitate maxima 12.000 kgCantitatile minime si maxime contractate prin incheierea unui contract subsecvent.Radacinoase(morcovi)? cantitate minima 2.000 kg; cantitate maxima 3.000 kg
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata, respectiv 120 lei, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei .Forma de constituire a garantiei de participare : - in numerar la caiseria unitatii ;
- prin virament bancar - RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea- orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM pot beneficia de reducerea de 50%din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM( anexele ½ din OUG 27/2006 completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de partiicpare. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexele 1 si 2 din OUG 27/2006. Aceste declaratii cu privire la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM-urilor vor fi depuse pana la limita de depunere a ofertelor si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.172 alin.1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (modelFormularul nr.2)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(modelFormularul nr.3 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (modelFormularul nr.4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s 2 din OUG nr.34/2006sunt urmatoarele: Director ? Florin Cristian Chis, Ofiter achizitii -Ionut Ghinea;Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache; Contabil Sef ? Daniel Coman; Persoana responsabila cu intocmirea angajamentelor bugetare ?Ana Maria Chis; Viza C.F.P.P ? Valentina Sava / LiviuFiko, membrii comsiei de evaluare ? Arina Manolache, Cornelia Stoica, IonutVlad, Florin Ardeleanu, Valentin Stiopan, Andrei Corches5. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscal nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin (3) din Ordinul nr. 509/20117. Informatii generale, conform forumular 6 Persoane juridice/juridice romane - Solicitat ¦1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Autorizatia sanitar-veterinara de functionare ? prevazuta de Ordinul ANSVSA nr.111/16.12.2008.Persoane juridice /fizice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., Penitenciarul Codlea - Compartimentul Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer