Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare 8 autoturisme transport persoane si 2 autoutilitare transport marfa


Detaliu pentru invitatia numarul 350603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3
Numar invitatie: 350603/17.07.2013
Denumire contract: Furnizare8 autoturismetransport persoane si2 autoutilitare transport marfa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3Cod fiscal: 17168255, Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213407015, Fax: +40 0213400751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, camera 316 , etajul 3, Biroul Relatii cu Publicul si Informatica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, etajul 2, camera 217
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate administrativa cu personalitate juridicacare isi exercita atributiile potrivit Legii nr. 155/2010)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare8 autoturismetransport persoane si2 autoutilitare transport marfa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie8 autoturisme transport persoanesi 2 autoutilitare transport marfa. Autoritatea contractanta aplica procedura cererii de oferta pentru atribuirea contractului de achizitie autovehicule pe loturi, ofertantii avand posibilitatea depunerii ofertei de pret pentru: Lotul I - 3 autoturisme tip berline cu 4 usi si 5 locuriLotul II - 1 autoturism tip break cu 5 usi si 5 locuri cu tractiune 4x2Lotul III - 2 autoturisme tip break cu 5 usi si 5 locuri cu tractiune 4 x4 culoare negruLotul IV - 2 autoturismetip break cu 5 usi si 5 locuri cu tractiune 4 x 4 culoare albLotul V - - 1 autoutilitara tip furgon cu 5 usi si 2+1 locuri
II.1.6) CPV: 34111200-0 - Berline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 921.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 1928.18 lei pentru lotul I, 948.26 lei pentru lotul II, 2132.07 lei pentru lotul III, 2132.07 lei pentru lotul IV, 3417.83 lei pentru lotul V (2% din val. estimata a contractului).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, acesta va depune in contul autorit contractante : RO51TREZ7035006XXX005606, Trezorerie Sector 3, CIF 17168255. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea de 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Autoritatea are dreptul de a retine garantia de participare doar pentru lotul V (a carui valoare depaseste pragul de 30.000 euro) in situatiile prevazute de lege.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (doar pentru lotul V) suma de1708.91 in masura in care Consiliul respinge contestatia, conf art. 278^1 alin.1 lit.a).Prevederile alin. (1) art. 278^1OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la cerere.Garantia de participare se va depune in original pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire este conform art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, tinandu-se cont de HG nr. 1045/2011. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- completare Formular nr. 1 atasat.- Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat pentru obligatiile de plata scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele( conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare). Acestea vor fi prezentate in original sau copie lizibila conform cu originalul.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 2 atasatCerinta nr. 3 Declaratia " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta " ( cf. Ordin 314/12.10.2010) - formular nr. 3atasatCerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4 Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractente, sunt: Adrian Bratu - Director General, Silviu Soroceanu - Director General Adjunct, Alexe Dumitru -Sef Serviciu Tehnic- Administrativ , Daniela Gitoi - Sef Serviciu Financiar-Contabilitate, Madalina Ileana Mirea - Sef Birou Juridic- Evidenta Contraventii, Liviu George Zorila- Sef Serviciu Dispecerat, Dana-Mihaela Savescu - Expert Biroul Investitii, Achizitii, Contracte, Ragalie Traian - referent Serviciul Tehnic -Administrativ, Constanta Ilie - Expert Biroul Investitii, ContractePentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare-eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, conform cu originalul, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului, prezentat in original sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina conform cu originalul, semnata si stampilata, care sa cuprinda: -date de identificare legale(denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
-obiectul de activitate;
-reprezentantii legali;Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata si legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 "Fisa de informatii generale" cuprinzand informatii privind operatorul economic si media cifreide afaceri globala din ultimii 3 ani. Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010- 1 euro=4, 2099 lei;2011- 1 euro=4.2379 lei, 2012 - 1 euro = 4.4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Prezentare formular nr. 6 + anexa in original, Cerinta nr. 2 Experienta similara.Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Certificat de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer