Achizitie publica - ?FURNIZARE BULDOEXCAVATOR NOU PENTRU COMUNA VISANI?
Detaliu pentru invitatia numarul 339525
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339525/16.11.2012
Denumire contract: ?FURNIZAREBULDOEXCAVATOR NOU PENTRU COMUNA VISANI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEAADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI VISANICod fiscal: 4874704, Adresa: COM. VISANI, Visani, Telefon: 0239696491, Fax: 0239696491
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?FURNIZAREBULDOEXCAVATOR NOU PENTRU COMUNA VISANI?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?FURNIZAREBULDOEXCAVATOR NOU PENTRU COMUNA VISANI?
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Cuantumul garantiei de participare = 5.200 lei; Forma de constituire care va fi acceptata: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se va prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib. (pentru cazul utilizarii SGB se va utiliza ca model formularul nr. 11 din Sect. Formulare); sau b) OP scanat, in copie conforma cu originalul, in contul RO12TREZ1535006XXX000153, deschis la Trez Op a orasului Faurei, cu conditia confirmarii acestuia de catre trezoreria unde aut. contractanta are deschis contul respectiv, pana la data depunerii ofertelor; cod fiscal 4874704; sau c) Depunerea de numerar la casieria aut. contractante, din loc.Visani, com. Visani, jud.Braila; chitanta scanata, in copie conforma cu originalul; In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, aut. contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conf. art. 278^1 alin. (1) litera a) din O.U.G. 34/2006, suma de 2.600 LEI. De asemenea, aut. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conf. cu prev. art. 87 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atrib. contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006; Conform prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare la procedura de atribuire. In acest caz, ofertantul va completa Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv Anexa A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in situatia expusa la acest articol. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: completare Formular nr. 12B conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat eliberat de D.G.F.P.; (original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social; (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, daca va fi cazul, orice documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : completare Formular nr. 12C conform modelului din Sectiunea Formulare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completare Formular nr. 12D conform modelului din Sectiunea Formulare5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular nr. 12E conform modelului din Sectiunea FormulareOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Caraman Neagu -Primarul comunei Visani, Stoica Aurel - presedintele comisiei de evaluare a ofertelor/ Viceprimarul comunei Visani; Nazaru Vasile - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Responsabil ISU Primaria Visani; Bratu Petrus - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Agent agricol/ Primaria Visani; Sarbu Penelopa- membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Referent impozite si taxe/ Primaria Visani; Babeanu Gheorghe - secretarul comisiei de evaluare a ofertelor/ Secretarul comunei Visani. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata (acolo unde este cazul). Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);3. In conformitate cu art. 11, alin. 4 din HGR nr 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare - pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - completare formular 12F.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art. 11, alin. 4 din HGR nr. 925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, realizata in ultimii 3 ani. Cerinta minima: valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 520.000 lei; Completare Formular nr. 12G = Fisa de informatii generale din Sectiunea Formulare;IMM-urile vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii - Anexa A din Sectiunea Formulare., 2. Bilant contabil la 31.12.2011, inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 3.Potrivit prevederilor art.186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unui contract de furnizare de produse similare, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare obiectului procedurii de atribuire, in valoare de minim 260.000 lei, fara TVA. Pentru contractul mentionat ca experienta similara se va prezenta copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa partea/ partile relevante ale contractului = nr. si data contractului, partile contractului, obiectul contractului, pretul contractului, durata de furnizare si semnaturile partilor;Tot pentru contractul propus ca experienta similara se solicita prezentareaProcesului verbal de receptie precum si a certificatului/documentului constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a respectivelor obligatii asumate prin contract., 3.Informatii privind proportia in care contractul de achizitie urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, daca este cazul.In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se va prezenta: Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate) declaratia priv neincadrarea in prev art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 din partea subcontractantului.Toate documentele vor fi in perioada de valabilita si vor fi valabile pe toata durata de valablitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora(in cazuri temeinic motivate si probate)nu trebuie sa conduca la modificarea propropunerii tehnice sau financiare, 4. Informatii privind asocierea, daca este cazul., 5. Potrivit prevederilor art.190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modif si completarea OUG nr. 34/2006 precum si cele ale art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006 1. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului; Se va accepta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, ceea ce va constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 10:24