Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto(benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 336607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEA
Numar invitatie: 336607/03.10.2012
Denumire contract: Furnizarecarburanti auto(benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEACod fiscal: 2540570, Adresa: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/731168, 0250/730801, Fax: 0250/735729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, telefon: +40 250730801, fax: +40 250735729, REGISTRATURA, PARTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal 240566, SALA DE PROTOCOL ETAJ II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarecarburanti auto(benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va livra benzina si motorina, la statiile operatorului economic desemnat castigator, delegatilor autoritatii contractante care vor prezenta ca modalitate de plata bonurile valorice emise de societatea cu care se va incheia acordul cadru.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 222.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2432.22 lei (1% din valoarea maxima, estimata, a acordului) Garantia de participarese constituie in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participarea la ofertare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Contul pentru garantii de participare la licitatii al Institutiei Prefectului Judetul Valcea este: RO27TREZ6715005XXX000118, deschis la Trezoreria Municipiului Rm.Valcea, cod fiscal 2540570In caz in care ofertantul se incadr in categ IMM, asa cum ac sunt def prin Legea nr.346/2004 priv stimul infiin si dezvol IMM, acesta benefde red cu 50% a cerintei priv cuant gar de part. In ac sit, ofertantul trebuie sa complet si sa ataseze la of Decl pe propria raspund privincadr in categ IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii vor completa si depuneformularul nr.3, prezentat la Sectiunea III -Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr .2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a) lit c) al.1 si lit. d) dinOUG nr. 34/ 2006 , cu completarile si modificarile ulterioareSe solicita completarea formularului nr.4 prezentat la Sectiunea III - Formulare .In situatia in care reiese ca ofertantul sa afla intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 , acesta va fi exclus de la procedurapentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr.3 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006Se solicita completarea formularului nr.5 prezentat la Sectiunea III ? Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Nadolu Mircea - PrefectStinga Eugenia ? Contabil sefAvram Veronica ? sef Serviciu JuridicPetcu Mariana, presedinte comisie evaluareLuta Narcis Livia, membru comisie evaluareMarin Corina, membru comisie evaluareIliescu Roxana, membru comisie evaluareMazilu Marinela, membru comisie evaluarePapa Laurentiu, rezerva comisie evaluareCerinta nr.4 : ofertantul/candidatul participa in nume propriu sau in asociere sau are subcontractori.Declaratia va fi prezentata de toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori).In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual , intentia de a subcontracta parte/parti din contract, subcontractantii vor completa Formularul nr.6, prezentat la Sectiunea III-Formulare . Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor propusi .Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la inchieierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte acest lucru.In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente : a) lista cuprinzand asociatii ?formularul nr.7 ?Declaratie privind lista asociatilor , in original prezentata la Sectiunea III-Formulare , completata de liderul Asocierii .b) acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului .c) ofertantul , in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici , va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentata autoritatii contractante , inainte de data semnarii contractului.Nota : Declaratiile, formulare solicitate vor fi prezentate de toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori).In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr.5Ofertantul /candidatul are indeplinite obligatiile fiscale fata de bugetul de statOfertantii vor depuneun Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (administratia financiara) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr.6 Ofertantul/candidatul are indeplinite obligatiile fiscale fata de bugetul localOfertantii vor depune un Certificatconstatator privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatea Publica Locala , din care sa rezulte ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.7 : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completaformularul nr. 8 ? in original, prezentat la Sectiunea III -Formulare.Cerinta nr.8 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se va completaformularul nr. 2 ?prezentat la Sectiunea III -FormulareNOTA : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 9 alin. (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fieindeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Cerinta nr.1 : exercitarea activitatii intr - o forma legala, conforma cu specificul contractului de achizitie publica1.Pentru persoanele juridice/ fizice romane : Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , in original sau copie lizibilaconforma cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa : - ca ofertanul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitateprin prezenta documentatie de atribuire ;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei ;
- ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.2. Pentru persoanele juridice/fizice straine : documente edificatoarecare dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesionalin conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident , tradus in limba romana, traducere autorizata si legalizata .In cazul unei asocieri , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular .NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta, la solicitarea Comisiei de evaluare a ofertelor.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie .NOTA: In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generalePrezentarea ultimelor trei bilanturi inregistrate la organismeleabilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinireacerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasanivelul solicitat.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru moneda respectiva.Se va completaformularul nr.9 ? in original, prezentat la Sectiunea III -Formulare.In cazul IMM-urilor valoarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani vafi redusa cu 50%. Se va completa Formularul nr. 10, Sectiunea III ? FormulareValoarea cifrei medii de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani a ofertantului va fi cel putin egala cu suma de 86709lei , care reprezinta valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent ce va fi atribuit in baza acordului cadru .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect de furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice, care sa insumeze o valoare cel putinegala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent de 86709 lei. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare. (in cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ .) In cazul IMM-urilor valoarea acesteia se reduce cu 50%., Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor., Lista privind statiile de distributie carburanti Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SI SEDIUL INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL VALCEA BD.T VLADIMIRESCU, NR1 RM VALCEA, JUD VALCEA ROMANIA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer