Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare cartuse de toner pentru copiatoare, imprimante, fax-uri si drum-uri unit (unitati de imagine) aferente si kituri de mentenanta


Detaliu pentru invitatia numarul 328631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - Centrul Judetean OLT
Numar invitatie: 328631/01.06.2012
Denumire contract: Furnizarecartuse de toner pentru copiatoare, imprimante, fax-uri si drum-uri unit(unitati de imagine) aferente si kituri de mentenanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - Centrul Judetean OLTCod fiscal: 20652939, Adresa: STRADA ARCULUI, NR. 20, ETAJ 2, Slatina, Telefon: 0249.411.244, Fax: 0249.411.244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ARCULUI, NR. 20, ETAJ 2, Slatina, Romania, cod postal: 230110, telefon: +40 249411244, fax: +40 249411244, persoana de contact: VERGINICA-MADALINA MANGIRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA CENTRUL JUDETEAN OLT, SLATINA STRADA ARCULUI, NR 20 ET2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarecartuse de toner pentru copiatoare, imprimante, fax-uri si drum-uri unit(unitati de imagine) aferente si kituri de mentenanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita achizitionarea de cartuse toner, parti si accesorii pentru masini de fotocopiat si imprimante (drum unit) si kituri de mentenanta
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 654.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3500 lei , valabilitate, 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09, din sectiunea formulare. Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata in orginal, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor.Contul in lei in care va fi livrata suma este RO45TREZ5065005XXX004689 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 20652939. Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1756.54 lei.
Garantie de buna executie
Se va prezenta in cuantum de 3% din valoarea fara TVA pentru fiecare contract subsecvent incheiat.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular F12, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului subsecvent este mai mare decat durata de finalizare a contractului respectiv pentru care se solicita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 ? Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant /ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de fiecare tert sustinator in parte, daca este cazul.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social .Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copiecertificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Tertul sustinator va depune Formular nr. F031 din sectiunea Formulare. Numai documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de fiecare tert sustinator in parte, daca este cazul.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F07 din Sectiunea III. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Marinel Oasa, Doru Daniel Neacsu, Mirela Nicoleta Mateescu, Corina Grecea, Magdalena Magdus Nedelcu, Verginica-Madalina Mangiru, Aurelian Balan, Liliana Dumitrel. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Nota: Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator : - Trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
- Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica- Va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Se va completa Formularu F04 din sectiunea Formulare.-Nu se solicita niveluri minime ale indicatorilor financiari.-In cazul asocierii, Documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara.Se solicita prezentarea unui contract care a avut ca obiect furnizarea de cartuse toner, cu sau fara parti si accesorii pentru masini de fotocopiat si imprimante (drum kit) si kituri de mentenanta. Se vor prezenta doar partile relevante din contract, care sa indeplineasca cerinta de experineta similara.Se solicita o valoare minima a contractului prezentat ca experienta similara de 50 000 lei, fara TVA, 2. Informatii privind subcontractantii (dupa caz).Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare). Ofertantul declarat castigator i se va solicita la momentul semnarii contractului, acordul de subcontractare., 3. Informatii privind asociatii (dupa caz).Se va prezenta lista asociatilor. Ofertantul declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu formularul F16, 4.Mostre din fiecare consumabil ofertat numai pentru produsele echivalente. Mostrele se vor preda in baza unui proces verbal de predare primire intocmit de ofertant pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul APIA OLT. Certificat care face dovada standardului de asigurare a calitatii-certificat ISO 9001 sau echivalent Se vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer