Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE ECHIPAMENTE si ACCESORII INFORMATICE, in cadrul proiectului ?Consolidare cu demolare partiala Colegiul National UNIREA ,din municipiul Turnu Magurele, judetul Teleorman ?


Detaliu pentru invitatia numarul 325817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Turnu Magurele
Numar invitatie: 325817/08.05.2012
Denumire contract: FURNIZAREDEECHIPAMENTE si ACCESORII INFORMATICE, in cadrul proiectului ?Consolidare cu demolare partiala Colegiul National UNIREA , din municipiul Turnu Magurele, judetul Teleorman ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Turnu MagureleCod fiscal: 4253731, Adresa: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Turnu Magurele, Telefon: 0247-416451, Fax: 0247-416453
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Turnu Magurele, Romania, cod postal: 145200, telefon: +40 247416451, fax: +40 247416453, persoana de contact: Mitrofan Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Turnu Magurele, str. Republicii nr.2, et. 2 sala 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREDEECHIPAMENTE si ACCESORII INFORMATICE, in cadrul proiectului ?Consolidare cu demolare partiala Colegiul National UNIREA , din municipiul Turnu Magurele, judetul Teleorman ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizareaa 20 personal computer, 20 imprimante, softuri educationale, 10 videoproiectoare, 10 ecrane de proiectie.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2500 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Garantia de participarese poate constituiin conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conformalin (5) al aceluiasi articol .Contul Primariei municipiului Turnu Magurelede constituire a garantiei de participare este RO75TREZ6075006XXX000068 deschis la Trezoreria Turnu Magurele, CUI 4253731Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate .La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare : declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2 din Ordonanta de urgenta nr. 27/2006Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste de 2.151, 82lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % dinpretul contractului , fara TVA .Modul de constituire a garantiei de buna executie : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul Organului fiscal competent in administrarea acestuia , un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea) -Ofertantul va prezenta Formularul nr 1 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea?Formulare? ?din Documentatia de Atribuire.Nota -Formularul se va completa de fiecare asociatsi/sautertul sustinator , daca este cazulCerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea ?Formulare?B) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?Directia Generala a Finantelor Publice), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documenteedificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copii legalizate insotite de traducerea autorizata si legalizata, valabile la data depunerii ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota? in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;? in cazul in care capacitatileeconomico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului, tertul sustinator, va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181literele a, c1 si d .( Formularul nr 2A din sectiunea Formulare )?Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Cerinta nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.? in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 4 Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare.? in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr. 5 -Declaratie privind neincadrareain prevederile art 691 din O.U.G. nr.34/2006 ( evitarea conflictului de interese )-Completare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare -Declaratieprivind neincadrarea in art 691 din OUGnr. 34/2006In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: - Nicolae Mohanu ? Primar;
-Danut Cuclea ? Viceprimar-StancuBadita ? AdministratorPublic-Rodica Roventa . Director executivFormularul va fiprezentat de fiecare asociat , subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul Ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, care sunt membrii Consiliului de Administratie /Organului de Conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii sau asociatii cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificatde Rezidenta fiscala( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in cursNota : ? in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;? De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant.? In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie publica, sa prezintepentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale , a ofertantului, din celmultultimii (3) trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs sa fie in valoare de minim: 400.000 Lei;in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil pt anul 2011, acesta poate prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, pt indeplinirea nivelului impus, in caz contrar se vor prezenta bilanturile pe anii 2008, 2009, 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati din care cel putin o livrare de produse sa aiba ca obiect livrarea de produse similare., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa dovedeascacaca a indeplinit in ultimii 3 ani , de la data depunerii ofertelor, cel putin unui contract similar cu o valoare de minim 200.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta si o recomandare scrisa din partea beneficiarului., Cerinta nr.3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 , care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitati care face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer