Achizitie publica - FURNIZARE FURAJ SCROAFE
Detaliu pentru invitatia numarul 339233
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339233/13.11.2012
Denumire contract: FURNIZAREFURAJ SCROAFE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 0268251936, fax: +40 0268251753, persoana de contact: Ghinea Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIARUL CODLEA, CODLEA, STRADA GARII, NR.12, JUDET BRASOV, COD POSTAL 505100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREFURAJ SCROAFE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirea contractului - furnizare furaj scroafe pentru animale de la ferma agrozootehnica
II.1.6) CPV: 15712000-2 - Furaje uscate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 63 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor- Daca un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata acontractului urmatoarele sume: intre 63000 si 420000 lei - 1% din aceasta valoare.-Forma de constituire a garantiei de participare: - depunere in numerar la casieria unitatii, scrisoare de garantie bancara - formular, ordin de plata sau fila cec, in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- Contul de garantii al autoritatii contractante este: RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis la Trezoreria Codlea.- In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf. prev. Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1/2 din OUG 27/2006, completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Prinr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.(2) Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont pe numele si la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de spervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(1. Director ? Florin Cristian Chis, Ofiter achizitii -Mihalache Simona, Ghinea Ionut; Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache;Contabil Sef- Coman Daniel; Persoana responsabila cu intocmirea angajamentelor globale ? Ana Maria Chis; Viza C.F.P.P-Sava Valentina/Fiko Liviu; Membrii comisiei de evaluare Stiopan Valentin, Ardeleanu Florin), este exclus din procedura de atribuire;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG .34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie ( semnata si stampilata cu mentiunea « conform cu originalul »), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie ( semnata si stampilata cu mentiunea « Conform cu originalul »), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art.69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoane juridice/juridice romane: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.- Pentru operatorii economici care sunt producatori - certificat de producator- Autorizatia sanitar-veterinara de functionare ? prevazuta de Ordinul ANSVSA nr.16/16.03.2010.Persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP/ PENITENCIARUL CODLEA - COMPARTIMENT ACHIZITII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 07:16