Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare , instalare si punere in functiune de sisteme de supraveghere video si sisteme perimetrale


Detaliu pentru invitatia numarul 332933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARI
Numar invitatie: 332933/02.08.2012
Denumire contract: Furnizare , instalare si punere in functiunede sisteme de supraveghere video si sisteme perimetrale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3158178, Fax: +40 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3158178, fax: +40 3158178, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 213132331, fax: +40 213132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare , instalare si punere in functiunede sisteme de supraveghere video si sisteme perimetrale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, instalare si punere in functiunede sisteme de supraveghere video si sisteme perimetrale la Centruregional de cazare Timisoara, Radauti, Galati, Bucurestisi Maramures
II.1.6) CPV: 35125000-6 - Sisteme de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 879.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9617, 58 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, - Mirescu Gheorghe ? presedinte, Balea Simona ? membru, Moise Ana Maria ? membru, Tudor Caracas Oana ? membru, Vanatoru Ion ? membru si persoanele cu functii de deciziedin partea autoritatii contractante: Nelu Pop ? directorgeneral, Paun Iordache - directorgeneral adjunct, Maria Melintescu ? contabil sef . Informatii privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economica si financiara media cifrei de afaceri globala anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2009, 2010 si 2011Minim 71979, 44lei fara TVA, in cazul in care se oferteaza pt. lot 1, 25529, 01 lei fara TVA pt. lot 2, 76913, 66 lei fara TVApt.lot 3, 25529, 01 lei fara TVA pt. lot 4, 52429, 85 lei fara TVA pt. lot 5, 20690, 61 lei fara TVA pt. lot 6, 113783, 09 lei fara TVApt. lot 7, 32788, 80 lei fara TVApt. lot 8, 43837, 43 lei fara TVApt. 9, 17398, 23 lei fara TVApt. lot 10.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand: furnizare de produse similare, valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatide de71979, 44 lei fara TVAin cazul in care se oferteaza pt. lot 1, 25529, 01 leifara TVApt. lot 2, 76913, 66 lei fara TVA pt.lot 3, 25529, 01 lei fara TVApt. lot 4, 52429, 85 lei fara TVApt. lot 5, 20690, 61 lei fara TVApt. lot 6, 113783, 09 leifara TVA pt. lot 7, 32788, 80 lei fara TVApt. lot 8, 43837, 43 lei fara TVApt. 9, 17398, 23 lei fara TVA pt. lot 10., Informatii privind asociatiiOfertantul(Operatorul economicsau membrii asocierii dede operatori economici, impreuna )trebuie safaca dovada caa mai furniyat produse similarein valoare de71979, 44 lei fara TVAin cazul in care se oferteaza pt. lot 1, 25529, 01 leifara TVApt. lot 2, 76913, 66 lei fara TVA pt.lot 3, 25529, 01 lei fara TVApt. lot 4, 52429, 85 lei fara TVApt. lot 5, 20690, 61 lei fara TVApt. lot 6, 113783, 09 leifara TVA pt. lot 7, 32788, 80 lei fara TVApt. lot 8, 43837, 43 lei fara TVApt. 9, 17398, 23 lei fara TVA pt. lot 10.In cazul in careoferta va fi depusain asocierese vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), b) Acord sau o scrisoare preliminara de asocierec) Declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, ,Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, conform Legii 333/2003 pentru proiectarea , intalarea si intretinerea sistemelor de alarmare impotriva efractiei Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatiidin gama ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European pentru Refugiati-)
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer