Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare , instalare si punere in functiune de sisteme de supraveghere video, sisteme alarma antiefractie, sisteme detectie-alarmare incendiu si sisteme control acces.


Detaliu pentru invitatia numarul 341481
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARI
Numar invitatie: 341481/28.12.2012
Denumire contract: Furnizare , instalare si punere in functiunede sisteme de supraveghere video, sisteme alarmaantiefractie, sisteme detectie-alarmare incendiu sisistemecontrol acces.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3158178, Fax: +40 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3132331, fax: +40 3132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3132331, fax: +40 3132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare , instalare si punere in functiunede sisteme de supraveghere video, sisteme alarmaantiefractie, sisteme detectie-alarmare incendiu sisistemecontrol acces.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, instalare si punere in functiunea urmatoarelor : - LOT 1 - la Centrul de cazarea strainilorluati in custodie publica Otopenia urmatoarelor sisteme : -1cpl. -sistem de supravegherevideo-1 cpl. -sistemalarmaantiefractie-1cpl. sistem decontrol acces- LOT 2-la Centrul Regional de cazare si proceduri de azil Giurgiu- 1cpl.sistem de supravegherevideo- LOT 3-la Centrul de cazarea strainilorluati in custodie publica Otopeni- 1cpl.sistem detectie-alarmare incendiu
II.1.6) CPV: 35125000-6 - Sisteme de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 345, 145 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru toate loturile este de 6902, 90 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limitade primireofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPM Bucuresti, Cod Fiscal 22084517.In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal/legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 46/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original. In situatia in careun operator economica depus contestatieiar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespingeaceasta contestatie, Autoritateacontractantava retinedin garantiade participareo sumacalculata conformprevederilor art.278^1 din OUG 34/2006infunctie de valoarea estimata alotului / loturilor ofertate. Cursul valutarleu/ eurova fi cel stabilit deBanca Central europeana , dinn cea de-a douazi de la data publicariiin SEAP a invitatiei de participare . Ofertantii caretrebuie sa facaefectueze conversiaaltor monededecat eurosau leivor utilizaratele deschimb medii anualestabilite deBanca Centrala Europeana(www. ecb.eu)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, . In cazul IMM cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantuluilegal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu ofertaindependenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Persoanele cu functii de deciziedin partea autoritatii contractante: - Nelu Pop ? inspector general- Stefan Pop - inspectorgeneraladjunct- Iordache Paun -inspectorgeneraladjunct- Leonard Medrega ?imputernicit directorDirectia Logistica- Maria Melintescu ? contabil sefPersoane cuatributii in ceea ce privesteorganizarea derulareasi finalizareaprocedurii de atribuire sunt: - Mirescu Gheorghe ? presedinte comisie deevaluare- Balea Simona? membru- Lungoci Ana Maria ? membru- Tudor-Caracas Oana ? membru-Tanase Stelica? membru-Morut Bogdan- rezerva Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondentemis de ONRC.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia, inainte detransmiterea comunicarii , sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Atestare de catre Ministerul Administratiei si Internelor pentru Loturile 1 si 2.Ofertantul trebuie sa fie atestatde catre Ministerul Administratiei si Internelor, InspectoratulGeneral al Politiei Romane, conform Legii 333/2003 pentru proiectarea , intalareasi intretinereasistemelor de alarmareimpotrivaefractiei) Se va prezenta Licentaeliberata de catre, InspectoratulGeneral al Politiei Romane pentru proiectare, producereintalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei sau a componentelor acestora, valabilala datadepunerii ofertelor. Pentru Loturile 1 si 2Ofertantul trebuie sa fie atestatde catre Ministerul Administratiei si Internelor, InspectoratulGeneral al Politiei Romane, conform Legii 333/2003 pentru proiectarea , intalareasi intretinereasistemelor de alarmareimpotrivaefractiei) Se va prezenta Licentaeliberata de catre, InspectoratulGeneral al Politiei Romane pentru proiectare, producereintalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei sau a componentelor acestora, valabilala datadepunerii ofertelorNu se accepta adeverintein curs de certificare.Autorizatie emisacatre Ministerul Administratiei si Internelor?InspectoratulGeneral pentru Situatii de Urgenta pentru Lotul 3.Ofertantul trebuie sa fieautorizatde catre Ministerul Administratiei si Internelor, InspectoratulGeneral pentru situatii de Urgenta, conform Ordinului87 din 06.04.2010 pentru aprobarea metodologiei de autorizare a persoanelorcare efectueaya lucrari in domeniulapararii impotriva incendiiloratat pentru servicii deproiectarea sistemelorsi instalatiilorde semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiu cat si pentruinstalareainstalatiilorde semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiuSe va prezenta Autorizatia emisa decatre, InspectoratulGeneral pentru Situatii de Urgentapentru servicii deproiectarea sistemelorsi instalatiilorde semnalizare , alarmare sialertare in caz de incendiu cat si pentruinstalareainstalatiilorde semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiu. Pentru Lotul 3Ofertantul trebuie sa fieautorizatde catre Ministerul Administratiei si Internelor, InspectoratulGeneral pentru situatii de Urgenta, conform Ordinului87 din 06.04.2010 pentru aprobarea metodologiei de autorizare a persoanelorcare efectueaya lucrari in domeniulapararii impotriva incendiiloratat pentru servicii deproiectarea sistemelorsi instalatiilorde semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiu cat si pentruinstalareainstalatiilorde semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiuSe va prezenta Autorizatia emisa decatre, InspectoratulGeneral pentru Situatii de Urgentapentru servicii deproiectarea sistemelorsi instalatiilorde semnalizare , alarmare sialertare in caz de incendiu cat si pentruinstalareainstalatiilorde semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Cifra medie de afaceri globala anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2009, 2010 si 2011 sa fie de min.198814, 00 leifara TVA pentru lotul 1, 64998, 00 lei fara TVA pentru lotul 2- 81333, 00 lei fara TVA pentru lotul 3Valorile vor fi exprimate in lei, la cursulleu/euro mediu comunicat de banca Centrala europeana pentru anul respectivANUL CURS leu/Euro 2009-4, 2399, 2010-4, 2122, 2011-4, 2379. Ofertantii caretrebuie sa faca efectueze conversia altor monede decat euro sau leivor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana(www. ecb.eu)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta din ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand: furnizare de produse similare, valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantul (operator economic saumembrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie safaca dovada ca a mai furnizat produse similare in valoare de cel putin 198814, 00 lei fara TVA, pentru lotul 164998, 00 lei fara TVApentru lotul 2, 81333, 00 lei fara TVA pentru lotul 3.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala europeana pentru anii2010, 2011, 2012. Ofertantii caretrebuie sa faca efectueze conversia altor monede decat euro sau leivor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana(www. ecb.eu), Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privindasociatiiIn cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatiidin gama ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul Frontierelor externe)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer