Achizitie publica - Furnizare- Legume si Fructe
Detaliu pentru invitatia numarul 327765
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327765/24.05.2012
Denumire contract: Furnizare- Legume si Fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BacauCod fiscal: 8550000, Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau, Telefon: 0723425572, Fax: 0234519042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare- Legume si Fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Legume si Fructe, 48 de sortimente, descrise in detaliu in cadrul caietului de sarcini. Termen de livrare: maxim 48 ore de la data comenzii beneficiarului.Valoarea estimata a contractului este de 221.126, 00 lei, corespunzatoare cantitatilor de produse prevazute in caietul de sarcini, aceasta valoare fiind valoarea estimata in functie de care se vor evalua, in special in sensul aplicarii prevederilor de la art. 36 alin (1) lit e) din HG 925/2006-actualizata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile de produse cu cca 20%, conform art. 6 din HG 925/2006, prin prelungirea contractului pe intervalul primelor 4 luni din anul 2013
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.400, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare, va fi trimisa in original (in cazul unui instrument de garantare) sau copie (in cazul unui virament bancar) autoritatii contractante, odata cu oferta (documente de inscriere)astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa specificata la anexa A din prezentul anunt (BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C).Nota: garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: (1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; (3) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; (4)contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. art. 278^1 din OUG 34/2006-actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Sorin Brasoveanu - Director general2. Sorin Barladeanu - Director Adjunct3. Rodica Stiuca - Director Economic4. Lili Huian - Director Birou Licitatii5. Gicu Antochi - Director Unitate subordonata DGASPCNota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 5. In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documenetelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire la domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care doucmentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solcite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau 31.12.2011 daca e posibil), vizat si inregistrat de organele competente., 2. Declaratie privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca de mijloacele de transport propuse a fi utilizate pentru indeplinirea acestui contract sunt autorizate sanitar-veterinar, conform Ordinului ANSVSA nr. 111/2008, 2. lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa demnostreze ca detin o experienta similara in livrari de produse similare de minin 220.000 lei (exclusiv TVA), aferente a maxim 3 relatii contractuale, in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 16:11