Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare " Masina de marcat, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie "


Detaliu pentru invitatia numarul 259475
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRARE, INTRETINERE SI REPARATII DRUMURII SI PODURI JUDETENE ARGES
Cod de identificare fiscala: 13907436
Adresa: Piata Vasile Milea, nr.1, Pitesti
Telefon: 0248210062
Fax: 0248210062
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare " Masina de marcat, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie "
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34922000-6 - Echipament pentru marcaj rutier (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare " Masina de marcat, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie "
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 05.07.2010 16:20
Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Vasile Milea, nr. 1, et. 5, cam. 190
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, str. Vasile Milea, nr. 1, et. 5, cam. 190
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 330, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl privind eligibilitatea, decl privind neincadrarea in preved. art. 181, decl privind calitatea de participant, certific. constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat si locale, certific constatator emis de ORC, fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilanturi contabile in ultimii 3 ani, lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, experienta similaracu documente suport, decl de acceptare a conditiilor contractuale, informatii privind subcontractantii, ISO 9001, sau echivalente .
Din SEAP sau prin e-mail in urma unei scrisori de interes . Program lucru : luni - joi : orele 08.00-16.00vineri : orele 08.00-14.00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer