Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ? MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE IGIENICO-SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 352865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Numar invitatie: 352865/21.08.2013
Denumire contract: Furnizare ? MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE IGIENICO-SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTICod fiscal: 4433872, Adresa: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213138170, Fax: +40 213138170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010941, telefon: +40 213138170, fax: +40 213138170, persoana de contact: Raluca Tiganus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Strazilor- Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ? MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE IGIENICO-SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona , ,MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE IGIENICO -SANITARE?? avand in vedere necesitatile institutiei si conform specificatiilor prevazute in caietul de sarcini al procedurii.
II.1.6) CPV: 39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4.700, 00 leiPentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul de garantii al ADMINISTRATIEI STRAZILOR BUCURESTI - RO18TREZ7015006XXX000213Trezoreria Sector 1;
- Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004vor face dovada ca sunt o astfel de intreprindere.- In cazul unei asocieri, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, altfel garantia se va considera nula.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 si de art.278^1, (1) din OUG. nr.34/2006.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte in termenul legal.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fiecarui contractsubsecvent, fara TVA.Garantie de buna executie se poateconstitui in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006, sau daca partile convin, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin dispozitiile HG nr.1045/2011.Garantie de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: - declaratii privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 ;
- declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
- prezentarea cazierului judiciar al societatii; se prezinta in original, copie legalizata/copie ?conform cu originalul?- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.- declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: - completarea si prezentarea FormularuluiBPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Director Gen-Alina Roman- Director Adj.Mirela Ionita- Sef Serv.AchizitiiRaluca Tiganus- Sef Serv.Juridic ContenciosElena Obreja- Sef S.A.D.P.U.F.I.A.Alecsandrescu ConstantinIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului A, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii.- declaratie privind calitatea de participant la procedura; operatorii economici asociatii precum si subcontractantii declarati vor prezenta acest formular (Formularul 12C). Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii: a). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b). Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului acord cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 460.000, 00 lei.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani in masura in care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte -2010 - 4, 2099 lei; -2011 - 4, 2379 lei; -2012 - 4, 4560 lei;Se va prezenta bilantul contabil aferent anilor 2010, 2011, 2012.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (conform OUG 34/2006 art.188 alin(1) lit.b)., Declaratie si Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, prezentand cel putin un contract sau maxim 2 contracte care contin produsesimilare in valoare cumulata de minim 230.000 lei.Lista contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru conversia leu/valuta, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte., MOSTRESe va prezenta o mostra pentru fiecareprodus solicitat.Mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea ofertantului. Fiecare mostra trebuie sa corespunda caracteristicilor solicitate in caietul de sarcini. Absenta unei singure mostre, din cele solicitate, va conduce la declararea ofertei ca fiind inaccepatabila. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul furnizarilor de produse care fac obiectul acordului cadru.Documente emise de organisme nationale sau Internationale acreditate care confirma sistemul de Management al calitatii firmelor ofertante respectiv, ISO 9001, sau echivalent valid la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta certificatul in originalul, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer