Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 327351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov
Numar invitatie: 327351/18.05.2012
Denumire contract: FURNIZAREMATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie si Neurologie BrasovCod fiscal: 4317770, Adresa: Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Telefon: 0268/511.481, Fax: 0268/410205, 511484
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prundului nr.7-9, la Secretariat Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 0268511481, fax: +40 0268511484, persoana de contact: jr. Luminita Marcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov Str. Prundului Nr. 7 - 9 Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREMATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale sanitare- Valoarea minima: 120.115, 98 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)- Valoarea maxima: 160.504, 08 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conform art.6 din H.G.R. nr. 925 / 2006.
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 504.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.0, 5% din val.max: 802, 52lei.Per.de val.a gar.de part.este cel putin egala cu per.de val.a ofert.care se va raporta la term.limita de primire a ofert.Per.de val.a ofert.este de 60zile.Gar.de part.se face conf.art.86-88 din HG925/2006 modif.de Hot.nr.834/2009.Prin vir.bancar sau printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in original, in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib., Cu OP: RO30TREZ1315006XXX011475, Trez.Mun.BV sau a unei file cec, cu cond.conf.acestora de catre banca pana la data desch.ofert.Prin dep.in numerar la casieria spit.a sumei resp.Gar.de part.se va prez.pana la desch.ofert.de catre reprez.ofert., si se prind de plicul exterior.Aut.contr.are dreptul de a vira gar.de part.in bugetul propriu, ofert.pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urm.sit.: isi retrage oferta in per.de val.a acesteia;oferta sa fiind stab.castig., nu constituie gar.de buna executie in per.de val.a ofertei in care urmeaza sa se semneze contr., nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contr.;oferta sa fiind stab.castig., refuza sa semneze contr.de achiz.publ.in per.de val.a ofertei.Ref.la sit.prevaz.la art.278indice1OUG34/2006 in mas.in care Cons.respinge contest.ca nefondata se va retine contest.decat la lot.cu val.estim.peste pragul minim(63000lei).In cazul op.ec.oferteaza pt.mai multe lot., gar.de part.va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmat.: 1.Nr.crt.lot;2.Denumire prod.;3.Suma gar.de part.;4.Total suma gar.part., Gar.de part.trebuie sa fie irevocabila.Lipsa gar.de part.va conduce la eliminarea ofert.respectiv la descalificarea sa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea ? completarea formularului 1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? completarea si prezentarea formularului 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta ? completarea si prezentarea formularului 3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Manager dr.Alexandru Ioan Grigoriu, Dir.Medical dr.Manuela Marceanu, Dir.Fin.Contab.ec.Elisabeta Burs, Dir.Ingrijiri as.prin.Geta Voicu, Sef Serviciu Administrativ jr. Gheorghe Banciu, Consilier Juridic jr.Andreea Szilagyi, Sef Birou Achizitii jr.Luminita Marcu) este exclus din procedura de atribuire ? completarea si prezentarea formularului 4;
-Declaratie pe proprie raspundere conf.art.11 din HG 925/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declarative pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Certificat eliberat D.G.F.P., scadent in luna anterioara celei in care se depune : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Documente care atesta statutul dee IMM ( pentru a se beneficia de prevederile art.16 din Legea nr.346/2004) -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inaintede data depunerii ofertelor din care sa rezulte: codurile CAEN, adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireare obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractantecertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale- se va completa formularul atasat nr. 52.Situatia financiar contabila, ultimul Bilant contabil inregistrat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.- experienta similara;2.- aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ;3.- mostre4.- Document care sa ateste conformitatea produselor cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer