Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ? Mobilier, aparate de incalzit si alte dotari ? (? Dotari arhitectura mobilier/echipamente ? si ? Alte dotari/aparate de incalzit ?) , LOT NR. ........., in cadrul Proiectului ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comune


Detaliu pentru invitatia numarul 321524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 321524/08.03.2012
Denumire contract: Furnizare ? Mobilier, aparate de incalzit si alte dotari ? (? Dotari arhitecturamobilier/echipamente ?si? Alte dotari/aparate de incalzit?) , LOT NR. ........., in cadrul Proiectului ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comunein situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu ? Ruse ? EMES?, cod SMIS 623.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462643, fax: +40 0372462666, persoana de contact: Diana Ghetu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, etaj 2, camera 207.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ? Mobilier, aparate de incalzit si alte dotari ? (? Dotari arhitecturamobilier/echipamente ?si? Alte dotari/aparate de incalzit?) , LOT NR. ........., in cadrul Proiectului ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comunein situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu ? Ruse ? EMES?, cod SMIS 623.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mobilier, aparate de incalzit si alte dotari, lucrari de instalare, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 273.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 ? 2.000, 00 leiLotul 2 ? 200, 00 leiLotul 3 ? 1.300, 00 leiLotul 4 ? 800, 00 lei.1.Garantia trebuie sa fie irevocabila-valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2.Garantia de participare se poate constituiprin: a) virament bancar (in contul RO27TREZ3215006XXX000137 la Trezoreria Municipiului Giurgiu, cod fiscal: 4938042), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;saub) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul asocierilor, avand in vedere Lg. nr. 346/2004, operatorii economici beneficiaza de reducerea de 50% pentru garantia pentru participare solicitata in documentatia de atribuire, daca grupurile de operatori economici care depun oferta comuna sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% (5 % pentru I.M.M.) din valoareafiecarui contract de furnizare, fara T.V.A.; se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 modificata si completata).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari-formularul 1;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari-formularul 2;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006cu modificari si completari-formularul 3;Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Dumitru Beianu;Vicepresedinte ? Gavrila Dumitru;Vicepresedinte ? Tone Tudorel;Secretar al judetului ? Dinu Florian;Director executiv, Directia juridica si administratie publica locala ? Crisu Nina Carmen;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia achizitii si investitii publice ? Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu;Director executiv adjunct, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Eftimiu Miruna;Sef Seviciu, Serviciul buget - finante si contabilitate ? Stanculescu Florentina.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul 4;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P.nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent-formularul 5;6.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, autoritateacontractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: a)Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei de catre Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte domeniul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Ofertantiivortrebui sa prezinte o declaratie pe propriearaspundere princare, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani., Documente relevante pentru demonstrarea situatiei economico-financiare, cum ar fi: - bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentateincopii, cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrariefectuate in ultimii 3 ani-continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ., Se va prezenta minim un document/contract/proces-verbal de receptie saumaxim de 3 (trei)/lot, care insumate au cel putin urmatoarele valori :120.000 lei fara TVA pentru lotul 1;11.000 lei fara TVA pentru lotul 2;69.000lei fara TVA pentru lotul 3;42.000 lei fara TVA pentru lotul 4, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnicde care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant .Ofertantul va face dovada ca dispune de personal pentru montarea/punerea in functiune si instruireapersonalului beneficiarului pentru utilizarea corecta a echipamentului furnizat, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, in cazul in care produsul (echipamentul) achizitionat necesitamontare/instalare/punere in functiune/instruire., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora? completarea formularului 9.In cazul in care nu exista subcontractanti atunci formularul va fi completat cu ?NU ESTE CAZUL?; Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare transfrontaliera Romanaia Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer