Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare : mobilier scolar compus din 636 scaune individuale reglabile pentru elevi si 636 pupitre individuale reglabile pentru elevi


Detaliu pentru invitatia numarul 333560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LICEUL TEORETIC ION BARBU
Numar invitatie: 333560/10.08.2012
Denumire contract: Furnizare : mobilier scolar compus din 636 scaune individuale reglabile pentru elevisi 636 pupitre individuale reglabile pentru elevi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL TEORETIC ION BARBUCod fiscal: 4364217, Adresa: STRADA NABUCULUI, NR. 18, SECTOR 5, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 410.23.32, 410.23.53, 410.23.14, Fax: 410.23.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NABUCULUI, NR. 18, SECTOR 5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050805, telefon: +40 4102332, fax: +40 4102332, persoana de contact: JENI NICOLAIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Liceul Teoretic Ion Barbu, str. Nabucului Nr.18, sect 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare : mobilier scolar compus din 636 scaune individuale reglabile pentru elevisi 636 pupitre individuale reglabile pentru elevi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare mobilier scolar compus din 636 scaune individuale reglabile pentru elevisi 636 pupitre individuale reglabile pentru elevi
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2050 lei modalitatea de constituire se face conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, Formularul nr. 1- perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- in cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de participare se const in proc de 50% .- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul). Se va completa Formularul nr. 22. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr.33. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusasi de tertul sustinator, daca este cazul.4. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinuluinr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr. 45. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Se va completa Formularul nr. 5, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.6. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt prof. Ciulei Diana ? Director, Contabil Sef - Gaby Mateescu Pentru persoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati cefac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.In cazul in care se prezinta doar o copie conform cu originalul ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care trebuie sa fie cel putin egala cu 20.000 lei, fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor produsefurnizate, similare cu cele ce fac obiectul achizitiei in ultimii 3 aniinso?ita de o copie/copii a par?ilor relevante dintr-un contract/contracte similar/similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen livrare
20
Descriere:
garantie
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer