Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 346674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 346674/15.05.2013
Denumire contract: furnizaremotorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESCod fiscal: 8089381, Adresa: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Telefon: 0265-210878, Fax: 0265-210878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, fax: +40 0265210878, persoana de contact: ANDREA BARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: serviciul de ambulanta judetean mures str.secuilor martiri nr 16 tg mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizaremotorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare motorina euro 5 pentru autosanitarele saj mures
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4260RON valabilitatea garantiei de participare va fi de30 zile de la data limita de depunere aofertelor.In cazul existentei unei contestatii care va fi respinsa de CNSCautoritateacontractantava retine contestatorului1% dingaratia de participare conf.art .278^1lit.aRetinerease va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Se va constitui prin: -OP in contul RO60TREZ4765005XXX005891 deschis laTrezoreria TG MURES sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 4)In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR licitat cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor,
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.-Se solicita numai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 5.1.1 Declaratia privind eligibilitatea: obligatoriu, ofertantul declarand prin documentul respectiv ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnatprin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, si/sau spalare de bani. Nu participa in doua sau mai multe asocieri de operatori economici, nu depune oferta individuala si o alta oferta comuna, fiind nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte.5.1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 ofertantul declara neincadrarrea in art. 181 din OUG 34/20065.1.3.Obligatoriu, ofertantul va prezenta certificatele de plata a impozitelor si taxelor catre, stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei asigurarilor sociale de stat. Prin aceste documente se verifica daca ofertantul isi indeplineste obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul de stat.Prin aceste cerinte solicitate se urmareste ca operatorul economic care prezinta oferta sa fie eligibil si sa isi indeplineasca obligatiile catre bugetul de stat.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Persoanele din cadrul unitatii care aproba-semneaza contractu sunt: -dr.IvaniciIoan manager general-ec.Zacharias Domnitadirector economic-ingSonica Romulus directoe tehnic-ec.Lazar Sanda-membruCertificatde participarea la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator, emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, - domeniul de activitate al ofertantului corespundeobiectului procedurii-Prin aceste cerinte se urmareste ca operatorul economic ce prezinta oferta saaiba domeniul de activitate corespunzator cu obiectul contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii trei ani, ,2. Decclaratieprivind lista statiilor pe raza fiecarui judet si a municipiului Tg-MuresPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer