Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare- Paine si produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 287933
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Cod de identificare fiscala: 8550000
Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau
Telefon: 0723425572
Fax: 0234519042
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare- Paine si produse de panificatie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de paine si produse de panificatie, impartite in 7 loturi, conform prevederilor documentatiei de atribuire
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.04.2011 16:26
Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: BRM Terminal Bacau-Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau; tel: 0234.570.777
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRM Terminal Bacau - Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau; tel: 0234.570.777.Pentru informatii despre garantia de participare consultati sectiunea "LOTURI" din prezenta invitatie de participare
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 460, 207 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181/OUG 34.3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale.5.Codul unic de înregistrare.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.7. Certificat constatator-Oficiul Registrului Comertului-sau echivalent.8. bilantul contabil 30.06.2010 sau 31.12.2010.9. declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.10.lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani.11.declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice.12. declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate.13.certificate de conformitate a produselor.
Documentatia de atribuire completa se regaseste anexata prezentei invitatii de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer