Achizitie publica - Furnizare produse pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETUL BISTRITA - NASAUD?
Detaliu pentru invitatia numarul 328844
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328844/06.06.2012
Denumire contract: Furnizareproduse pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETUL BISTRITA - NASAUD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELCIUCod fiscal: 4512267, Adresa: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Telefon: 0263/369004, Fax: 0263/369004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263369004, fax: +40 263369004, persoana de contact: MURESAN SEVER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263369004, fax: +40 263369004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizareproduse pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETUL BISTRITA - NASAUD?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea deproduse aferente obiectivului de investitie ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUD. BISTRITA NASAUD?, conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 42964000-1 - Echipament de birotica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 2.650 lei pentru LOT 1, 1.330 lei pentru LOT 2 si 1.170 lei pentru LOT 3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO53TREZ1035006XXX000090, deschis la Trezoreria Nasaud. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.Executare garantiilor de participare cand ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3;In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006;
-Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 4;
-Certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu cu modif. si completarile ulterioare ? Formular 16Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Muresan Sever, Bumbu Ioan, Ocravian Moldovan, Danciu Marius Iulian, DanciuEmilia.Persoanele care vor fi in comisia de evaluare Bumbu Ioan, Moldovan Octavian, Danciu Marius Iulian.Persoanele care aproba bugetul local sunt: Bumbu Ioan, Suciu Ioan, Pintican Ana, Mititel Gheorghe, Moldovan Ovidiu, Dobricean Victor, Pupeza Grigore, Ganea Vasile, Peter Dumitru, Ilies Nicolae, Mititel Augustin, Rebrisorean Nicolae, Ferchi Ioan, Puica Vasile, Scuturici George.-Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.-Prezentarea cazierului fiscal al societatii-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. Presed. ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 -Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 265.900 lei pt. LOT 1, 133.700 lei pt. LOT 2 si 117.200 lei pentru LOT 3Informatii Generale-Formular7;Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani., Angajament ferm (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOT 1 si LOT 2 Lista a principalelor produse livrate in ultimii 3 ani-Formular 8.LOT 3: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formular8A.Experienta similara in ultimii 3 ani: LOT 1 ? max. 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 132.950 lei, LOTUL 2 ? max. 2 contracte cu valoare totala de min. 66.860 lei si LOTUL 3 - max. 2 contracte cu valoare totala de min. 58.640 leiCopie dupa partile relevante din Contract, Recomandare/Certificare de buna livrare/prestare din partea beneficiarului, LOT 3: Se solicita: 1 specialist in realizarea de site-uri web-design, cu studii in domeniul informatica sau echivalent.LOT 1, LOT 2 si LOT 3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formular 10Lista personalului responsabil cu derularea contractului.CV format Europass, Contracte de munca /de prestari servicii inregistrate in conditiile legii sau copie dupa registrul Revisal/ Angajament de participare;, Declaratie privind autoturismele, calculatoarele, echipamentele etc. de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Acord de asociere(dc. este cazul)In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei., Acord de subcontractare, Decl. preved. Art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular 9 (dc. Este cazul)Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens. Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii(sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:11