Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare : profile laminate sau deformate la rece , conform cerintelor din caietul de sarcini nr 1239/26.02.2013


Detaliu pentru invitatia numarul 344170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.
Numar invitatie: 344170/22.03.2013
Denumire contract: Furnizare : profile laminate sau deformate la rece, conform cerintelor din caietul de sarcini nr 1239/26.02.2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.Cod fiscal: RO 14961980, Adresa: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Telefon: +40 254777220, Fax: +40 254777221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 254777220, fax: +40 254777221, persoana de contact: Gabriela Stefoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroserv Hateg SA, Hateg, str Progresului, nr 38 bis, jud Hunedoara, 335500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparare masini in domeniul hidro)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare : profile laminate sau deformate la rece, conform cerintelor din caietul de sarcini nr 1239/26.02.2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de profile laminate sau deformate la rece, conform cerintelor din caietul de sarcini nr 1239/26.02.2013
II.1.6) CPV: 44334000-0 - Profile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de4.600 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de minim 60 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- in original sau prin depunerea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare este irevocabila.- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice- cont RO76RNCB0169018339380001- BCR Hateg- pentru cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/alta valutase face la cursul BNR din data de 15.03.2013
Garantie de buna executie
- Va fi in cuantum de 5% din valoarea in lei, fara TVA , a contractului- de regula , garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest sens , furnizorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont distinct aflat la disopzitia achizitorului, iar suma depusa initial de furnizor in acest cont va fi de minim 0, 50% din valoarea contractului?se vor avea in vedereprevederile HG nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane cu functie de decizie: ing. Puiu-Adrian BADEA- Director, ing. Ioan Soloi- Director Tehnic, ing. Adrian Craciunescu- Director Dezvoltare, ec. Daniel Vitan- Director EconomicInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- ordin ANRMAP 314/2010.- Formular anexat2. Declaratie privind eligibilitatea- Formular A.3. Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69? din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular anexat4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular anexat4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale- se prezinta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele/prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 1. Certificat constatatoreliberatde Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limitade depunere a ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declararea cifreide afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul de activitate aferent contractului.-, prezentareFisa de informatii generale care cuprinde cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani , care poate fi insotita de certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer