Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE SISTEM PURIFICARE TRATARE AER VICIAT


Detaliu pentru invitatia numarul 328811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Numar invitatie: 328811/06.06.2012
Denumire contract: FURNIZARESISTEMPURIFICARE TRATARE AER VICIAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: 318.05.11, Fax: 318.05.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Splaiul Independentei, nr. 169, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213141500, fax: +40 0213180554, Registratura SUUB, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTIStr. Splaiul Independentei, nr. 169, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, Serviciul Achizitii, Parter, camera nr.80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARESISTEMPURIFICARE TRATARE AER VICIAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SISTEMPURIFICARE TRATARE AER VICIAT
II.1.6) CPV: 42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata, fara TVA = 1209.68 lei Perioada de valabiliatate a Garantie de participare trebuie sa fie cel putin egal cu perioada de valabilitatea a ofertei - 30 zile. Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ?RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului? si anume: 1% din valoarea maxima estimata a acordului cadru = 1209.68 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp.form.nr.2;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare(pers.cu functie de decizie: Manager-Conf.Dr.Catalin Cirstoiu;Director Fin.-Cont.-Ec. Liana Saulea;Director Medical-Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director Ingrijiri- As.Pr.Claudia Dobre; Sef Serv.Achizitii Publice, Ing.ec.Madalin Necula);Declaratie privind eligibilitatea-Comp.form.nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Comp.form.nr.4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata(doc.care au fost solicitate in xerocopii conf.cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani;, Declaratie de conformitate emisaorganisme abilitate din care sa reiasa ca produsul furnizat respecta specificatiile din caietul de sarcini Dovada implementarii de catre ofertant a standardelor privind managementul calitatii conform ISO9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 13:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer