Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tonere pentru imprimantele laser/faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 329450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BACAU
Numar invitatie: 329450/14.06.2012
Denumire contract: Furnizaretonere pentru imprimantele laser/faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BACAUCod fiscal: 4278370, Adresa: strada Cuza Voda nr. 1 Bacau, Bacau, Telefon: 0234207611, Fax: 0234207611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Cuza Voda nr. 1 Bacau, Bacau, Romania, cod postal: 600274, telefon: +40 234207611, fax: +40 234207611, persoana de contact: Dorin Melincieanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Bacau, str. Cuza Voda nr.1, cam. 510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizaretonere pentru imprimantele laser/faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de tonere pentru imprimantele laser/faxuri
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 5523 lei, se va prezenta fie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (Formularul nr. 3) in favoarea Tribunalului Bacau, cu valabilitate de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, fie prin OP in contul nr. RO78TREZ0615005XXX000160 a Tribunalului Bacau, laTrezoreria Bacau, CF 4278370 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va face neconditionat respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii conform art.87 din HG 925/2006. In urma respingerii ca nefondata, in cond. art. 2781 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, de catre CNSC a contest. formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 2878, 29 lei.In cazul IMM-urilor, garantia de participare va fi de 50% din cuantumul precizat..Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dovada ca ofertantul face parte din categoria IMM se anexeaza lagarantia de participare, si se ataseaza alaturi de celelalte documente de calificare trimise autoritatii contractante. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza in termen de trei zile dupa semnarea contractului de achizitie publica.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a solicita clarificari de conformitate pentru garantia de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitateacompletata si semnata de reprezentantul operatorului economic, conform Formularnr. 4 din Sectiunea Formulare.In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Fiecareasociat si sau subcontractanteste obligat sa prezinte acest formularCerinte obligatorii: - Completare si prezentareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 5 din Sectiunea Formulare.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor de plata. (Certificat de atestare fiscala DGFP si certificat fiscal de la Impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Conform art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autoritatile competente ce emit documente de natura celor prevazutein formularul 5si de a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.Fiecareasociat si sau subcontractanteste obligat sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: Completare si prezentareFormularnr. 6 din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului 314/2010 privind regulile de concurenta.Cerinta obligatorie: Completare si prezentare Formular nr.7 din Sectiunea Formulare, respectiv: Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Maria Munteanu, Presedinte Tribunalul BacauBarbieru Marcel Grigore, Vicepresedinte Tribunalul BacauDorin Melincianu , Manager EconomicCatalin Serban, Presedinte Curte de Apel Bacau, ordonator secundar de credite care aproba bugetul de venituri si cheltuieli necesar finantarii contractului de achizitii publice a Tribunalului Bacau ca autoritate contractantaVirgil Herciu, presedinte Comisie de evaluareFiecareasociat si sau subcontractanteste obligat sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 8 din sectiunea Formulare.Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizatca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant sau asociatNota: Un ofertant poate participa la procedura de achizitie publica cu o singura oferta, fie in mod individual, ca partener (asociat) al unui consortiu/asociere/societate mixta. In caz contrar, ofertele respective vor fi respinse.Fiecareasociat si sau subcontractanteste obligat sa prezinte acest formular. Cerinte obligatorii: Prezentare Certificatului constatator (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei), din care sa reiasa existenta in domeniu de activitate al operatorului economic a codului CAEN, corespunzator produselor care fac obiectul cererii de oferte.Prezentare extrasului din Registrul actionarilor /asociatilor, certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni.Inaintea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociateste obligat sa prezinte acest formulareCerinta obligatorie: Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer